Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Supertilbud på greenfee!

Fornuftig av Kongsberg

over 13 år siden

Fornuftig av Kongsberg

Setter ned Greenfee grunnet lufting og klargjøring for vinter.

Nå starter vi å gjøre banen klar for vinteren, og i den forbindelse setter vi ned greenfee alle hverdager til kun kr 400,- for en hel flight (inntil 4 spillere).

Det arbeidet som er gjort på banen er lufting av fairway, og selv om banen forøvrig er i topp stand synes vi det er riktig å redusere greenfee.

Vi håper mange vil benytte høsttilbudet til å få en runde på vår flotte bane.

Greenfee priser resten av sesongen:
Hverdager
Enkel greenfee kr 200,-

Flight med 2 spillere kr 300,- (skal bookes samtidig)

Flight med 4 spillere kr 400,- (skal bookes samtidig)

Weekend
Enkel greenfee weekend kr 300,-

Flight med 2 spillere kr 450,- (skal bookes samtidig)

Flight med 4 spillere kr 600,- (skal bookes samtidig)

henrikfan

over 13 år siden

henrikfan

kjempetilbud!
dette må benyttes!

Nysgjerrig på hvem vi/kjempetilbud er!

Vanlig medlem på banen, klubbstyrerep, eller baneeier?

Art

over 13 år siden

Art

Hvem det er spiller ingen rolle.Bra kongsberg!

Fornuftig av Kongsberg

over 13 år siden

Fornuftig av Kongsberg

Klubbmedlem

Usikker

over 13 år siden

Usikker

Er det egentlig ett godt tilbud det Kongsberg kommer med?

Ser at flere klubber har gitt ut billige greenfee bill. Fra gratis spill sammen med medl. til noen hundrelapper siden sommerferien.
Jeg tror desverre årsaken er mangel på spillere på banene og er skritt på veg til slutten.

I golfens storhetstid på 90-tallet var det kø på banene. I dag er det ikke noe problem å få spille - ingen steder her på østlandet. Feks. Drøbak, Hauger og Nes er baner jeg spilte mye på 90-tallet og fikk ikke alltid spilletid i helgene. I år har jeg kommet ut på alle banene uten problemer selv om jeg har bestemt meg under frokosten å reise til en av østlandsbanene å spille.

Joda, det er bra for meg, men ikke for økonomien til banen/klubben. Derfor er jeg redd at man graver sin egen grav. Noe må gjøres. Hva vil ngf bidra med for å redde banene rundt omkring?

Truls

over 13 år siden

Truls

"Usikker", det er sant det du sier og en trist utvikling, men i noen tilfeller er det bedre å ha en spiller på banen for 200,- enn å ha en tom bane...

Kongsberg inviterer til en nedgradert bane for en rimelig penge. Helt fair, syntes jeg. Det er tross alt bedre en vintergreener.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her