Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf nå verre enn Golfsiden?

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

I flere år har folket klaget over sensureringen på golfsiden. Det typiske har vært at man har kommet inn hit og klaget.

Nå ser det ut som om Scangolf har blit like ille, om ikke verre.

Man har sluttet å moderere innlegg, men velger istedet å slette hele tråder. Årsaken skal være at noen har skrevet et innlegg med "Jeg vet hvem du er". Det legitimerer altså sletting av en hel tråd istedet for moderering av ett innlegg.

For meg ser det ut til at Scangolfs moderatorer sletter meninger som ikke passer med deres egne. Foradgående argumententasjon faller på egen urimelighet og ser kun ut som et håpløst forsøk på å hjemle moderering av andres meninger.

Foooore

over 13 år siden

Foooore

En tråd er sletta her inne? Pyttsann.

???

over 13 år siden

???

Tullebukk,Tjapp.

veggiss

over 13 år siden

veggiss

Tjapp: sitter du når du tisser?

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Veggis: Vet du hvem jeg er? Er dette å regne som en trussel? Kanskje jeg må ta noen telefoner.

Steinbånn

over 13 år siden

Steinbånn

For et idiotisk og navlebeskuende innlegg - du burde skamme deg!

Gunnar Bull

over 13 år siden

Gunnar Bull

Et forum kan vel kanskje ikke bedre enn de som skriver der...

Ensom ler

over 13 år siden

Ensom ler

Tjapp prøver seg på en tjapp en for å få oppmerksomhet.

sier han har vært her siden 2002, men tør ikke skrive under eget navn/nick.

hva bunner denne påstanden i?
skal du starte enda en gang med forfølging av de som modererer?

tosk....

Moderator

over 13 år siden

Moderator

Tjapp,

Regner med at du er fornøyd nå.

Jeg slutter aldri å bli overasket over folk som tror at et privat og frivillig drevet debattforum er et fristed for drittslenging.

Det er moderatorene på forumene som har rett til å avgjøre hva som blir og hva som går.

At det ikke lengre modereres er selvsagt bare udokumentert tull, som alt annet du har skrevet under dette nicket.

Vi som har moderert forumet har slettet hele tråder før også, bare ingen som var nesten 300 innlegg lange.

Hvis du ønsker å starte en sår krig fordi du er fornærmet, så er det greit det, men prøv å bruke fakta i stedet for egenproduserte skandaleoverskrifter neste gang du vil høste sympati, for dette er bare patetisk.

Du har ca. 24 timer på deg til å vise alle at du er kreativ, og jeg lover å ikke slette hele tråden din, for noe må jo også stå som prakteksempler på hva som medfører tretthet i de frivilliges innsats.

Nattlig hilsen Moderator, som er trist for at forumet blir borte....

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Fornøyd med hva da?

Jeg baserer mitt kun på fakta.
All dritt som blir slengt i denne tråden er fra andre og verst er moderator.

Pepper

over 13 år siden

Pepper

Tjapp, er det virkelig nødvendig å opptre ubehøvlet og slenge dritt på denne måten? Nei, det er nok ikke det, allikevel klarer du ikke å la være.
Patetisk fyr denne Tjapp.

Moderator

over 13 år siden

Moderator

Beklager tjapp, jeg så ikke at du hadde basert tråden på følgende fakta:

"Man har sluttet å moderere innlegg, men velger istedet å slette hele tråder. Årsaken skal være at noen har skrevet et innlegg med "Jeg vet hvem du er". Det legitimerer altså sletting av en hel tråd istedet for moderering av ett innlegg.

For meg ser det ut til at Scangolfs moderatorer sletter meninger som ikke passer med deres egne. Foradgående argumententasjon faller på egen urimelighet og ser kun ut som et håpløst forsøk på å hjemle moderering av andres meninger."

Dette er jo selvsagt fakta, siden vi som har moderert her har bestemt oss for å sile ut alt vi ikke liker, og kun slette tråder.

det du skriver er påstander, ikke fakta.

Ted

over 13 år siden

Ted

Tjapp:
Legg deg ned å sov !!
Eller dra hjem til Dikemark.

Moralens vokter

over 13 år siden

Moralens vokter

Tjapp er et klassisk tilfelle av totalt manglende folkeskikk, og jeg tør vedde på at han er en som skriver under helt andre nicks når det er noe å diskutere som han ikke trenger å legge hodet på hoggestabben for.

Typisk feig dårlig taper som heller vil la noen brenne enn å hjelpe til med å slukke.

Dag Bladet

over 13 år siden

Dag Bladet

Tjapp har utvilsomt et poeng, om noe kamuflert bak manglende respekt for at disse frivillige som gjør så godt de evner. Dritten slenges bare en vei. Fakta står uimotsagt. Men Tjapps synsinger om fakta er neppe noe annet enn nettopp provoserende synsing.Det hadde kanskje vært lurere å slette uønskede ting, enn hele pakka. Da hadde man sluppet mistanke om hva som er den egentlige årsaken til slettingen. Det er nok ingen som har tro på at en hel diskusjon skulle bli slettet pga at noen har skrevet at de vet hvem snonyme er.

Ellers er jo denne diskusjonen et trist bilde på hvordan ståa er på dette forumet nå.En person er litt utenfor normen og blir hetset av anonyme og anonym moderator som går langt over streken. I en diskusjon var det Kingben, så Tim og nå tjapp.

Moderator

over 13 år siden

Moderator

Jeg ser ikke hvor moderator går over streken i denne tråden Dag Bladet.

Hovedpoenget må være at vi som modererer IKKE trenger å begrunne noe som helst!

Hvis vi bestemmer at noe skal slettes, så slettes det.
Slik fungerer de aller fleste forum, men her inne har vi vært særdeles greie med å la ting stå urørt.
At noen kommer med mistanker får jo bare være, og så er det opp til oss moderatorer igjen om det skal få stå eller slettes.

At noen, som tjapp her, prøver å provosere frem usakligheter fra moderator ved å slenge ut usakligheter er jo ikke akkurat første gangen vi ser.

Hvis vi er heldige, så vil det komme et alternativ om ikke alt for lenge, så får vi se hva som kommer ut av det.

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Moderator: Ditt siste innlegg bekrefter jo bare overskriften: Scangolf er blitt verre enn Golfsiden. Dere redigerer innlegg som ikke passer deres egne meninger. Uten å begrunne noe som helst. Skjønner ikke hvorfor dette skulle være provoserende at jeg kaller en spade for en spade.

Dagbladet: Slapp helt av, jeg takler helt fint å få slengt dritt etter meg. Moderatoren kan få være anomym. Det er liksom hele poenget med dette forumet. Anonyme slenger dritt. Inkludert anonyme moderatorer. Og de som påstår de ikke er anomyme mener at de som er anonym ikke har rett til å mene noe, så lenge de ikke finner på ett fiktivt navn, slik som de selv har gjort.

Moderator

over 13 år siden

Moderator

Tjapp,

det er ikke det at det er så provoserende.
Det er FEIL, det er forskjellen.

At du oppfatter det slik er jo din sak selvsagt, men jeg forteller deg at det er feil, men du fortsetter å påstå ting og prøver å innbille folk at det er fakta.

Du har dessverre ikke grunnlag for disse "faktaene" for du sitter ikke hverken med tilgang eller ansvaret, og ei heller tilbakemeldingene som kommer fra både anonyme og åpne.

Jeg bekrefter ingenting som du har påstått med det siste innlegget.
jeg bare forteller "fakta", og fakta er at vi selvsagt bestemmer.
Å dra det derfra til at vi bare bestemmer etter hva som er heldig for oss faller ganske hardt på sin egen urimelighet når du ser hva som ligger her, både før og etter den siste ukens hendelser.

Du må gjerne kalle en spade for en spade, men du har ingen kilder for dine påståtte "fakta" og dermed er det kun synsinger.

Vi som sitter bak spakene har faktaene, og forteller deg nå at du tar feil.

Gunnar Bull

over 13 år siden

Gunnar Bull

Tjapp, fint at du på så eksemplarisk vis klarer å gi oss andre en god forståelse av hvorfor moderatorene ikke orker mer. Fin avslutning på Scangolfs forum.

Jeg sier takk til alle som har bidratt for å gjøre forumet til noe positivt.

Stian

over 13 år siden

Stian

Kom med signup til mailinglista! :)

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Er jo ganske oppsiktsvekkende at en moderator tror at hans subjektive moderering er fakta. Med to streker under. Det er akkurat slik AR har drevet med i lengre tid, og som var hele poenget med denne tråden. Scangolf havnet der de også. De tror at sine subjektive modereringer er fakta.

Dere fremstår som Nils Arne Eggen i hans forsvar av Antonhy Annan.

Gunnar Bull: Når du hører noen som ler av det du sier, så husk at de ikke er alltid de ler MED deg. Sånn blir det gjerne med de personene som blir snakkiser for oss andre.

cobra

over 13 år siden

cobra

Tjapp, god bedring....!
Forumet er flott, og moderator gjør en bra jobb.
Liker du det ikke Tjapp, så er det bare å holde seg borte fra denne siden. Verre er det ikke...

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Takk! Er i utgangspunktet helt enig. Problemet er når forumets deltagere drar inn navngitte peroner som ikke en gang deltar på forumet, og blir utsatt fra "nick1" og "nick" som påstår de er ikke er anonyme.

Vil til slutt gratulere Jarle med glimrende side, som desverre har slept med seg et anonymt forum. Håper dere får til et skikkelig forum som er til glede for alle golfere og ikke en liten klan som ikke vil ha inn andres meninger med i sine private diskusjoner.

Lykke til med nytt forum. Kjemisk fritt for troll, konkurenter og klaner!

Takk for laget.

The fat lady has sung!

Elvis has left the building!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her