Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF-Shell Houston Open

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Hi y'all at Scangolf Fantasy and welcome to a new tournament and indeed a new season.

Seeing as I'm on vacation here in “oil country”, no not Bergen but Texas.
I managed to drag myself away from the honkytonk bars and the monster truck derby to get down to the Redstone Golf Club and check out the scene.

With Vijay Singh a three time winner here at the Shell Huston Open, I decided to see how his warm up routine was working out. What can I say, a big metal stick that weighs as much as my entire set, bag and trolley included. Swinging away like a mad man. That reminds me, watch out for those late withdrawals. With the The Masters just around the corner the slightest thing could send them running to their physiotherapist.

The weather looks good through to Saturday but expect some rain on Sunday.

Good luck and may the best man/woman win..... again.

Mvh,
Golfpunk

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

That's a god start Punk, but about last season I guess you was just lucky.
Keep dreaming on, but it's probably never going to happen again.

Til dere andre Fantasyer's...
Nå har dere sett over hva vi må slite med denne sesongen etter at jeg tidligere annonserte Golfpunk som med-dommer og organizer.
Han har fri fantasi og behersker verken eller, golf kan han heller ikke spille.

Har tidligere oppfordret han til å innlede turneringer, og først denne gang fant han det naturlig å bidra da han faktisk tror han kan vinne en sesong til.
La oss stå samlet og sørge for å holde han et godt stykke nede på lista.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Your "insider info" is also welcome in the live-thread for this tournament Golfpunk:)

Vanskelig lag-uttak denne gangen synes jeg,men tror jeg har funnet en god blanding av spillere som vil hevde seg. Els er i sitt livs form,han er vanskelig å komme utenom. Ellers er det ganske åpent.

God tur på fjellet Lawinth,vi andre her i lavlandet jager nyheter om åpne baner i hele påska:)

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Takk Lars, 36 mot 1, nå føler jeg oddsene er rettferdige.

Jeg tror Els er på jakt etter en Major. Spørsmålet er har han kommet til toppen av formen hans for tidlig. Ja du har rett Kevin, veldig vanskelig denne uken.

vist

over 15 år siden

vist

Casey trakk seg rett før start, begynner å bli en vane å ha 3 spillere første dagen. :-(

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Uff da. Hadde en litt dårlig følelse med Casey,har ikke vist all verden i år,så jeg tok han ikke med heldigvis. Kun 1 av mine som har startet,Mahan er på par etter 7 hull

vist

over 15 år siden

vist

Casey har spillt 4 turneringer på PAG-tour i år, en 2., en 4. en 6. og en 10. plass.
Du stiller høye krav hvis dette ikke er all verden.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ha ha,glemte smilefjeset:) Casey har gjort det bra han,men han har ikke spillt de siste 2 ukene. Synd han er skadet nå,igjen. Slet med skade en periode i fjor også. Håper han er klar til Masters

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Litt krise med Els og Wetwood på benken...Love og Mahan gjør det ikke spesielt bra heller...dette lukter fiasko lang vei

Kevin

over 15 år siden

Kevin

herlig å se Els og Kim i samme ball,har begge de to med og Kim spiller mens Els er på benken i A-lista. Da var det kanskje ikke så farlig

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Uansett hva krisen vi opplever det er beroligende å vite Larwinth er å ha en enda større krise. NS Casey, WD Singh ..... *,>)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

oj,Singh trakk seg igjen...uff da,bra Lawinth ikke følger med da

Kim opp på -4 er gledelig...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Barcentrale imponerer stort med sine 62 poeng!:)

1 barcentrale 62
2 AirHolsen 54
3 Stonheads Best Men 52
4 St. Ables 50
4 Gullgutta 50
6 Hemmis Team 46
6 clan art 46
8 Stians Trunkslammers 44
9 Diablos 42
9 Tromsø Golfers 42
9 Team Goofy 42
12 vist 40
12 Midters 40
14 Steinbånn 38
14 team donk 38
14 droppen golf club 38
17 Sams Smiling Mooses 36
17 Golfpunk 36
17 CMoose 36
17 hackz 36
17 Yips Duffers 36
17 Kevins flopparooneys 36
17 Tottenham Hotspur GC 36
24 topcrop 32
24 Team Beartown 32
26 OleM 30
27 PegTee Inglorious Bastards 28
28 stigkir 26
28 VR45 26
28 Patriarkens Utvalgte 26
31 Adam's winners 24
31 Lawinth 24
33 FOREPlay 20
34 Puttarna 18
35 wahwahs gruesome foursome 10
36 ScanDiggers 0

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Synes ikke 50 poeng er så verst heller ... på tre mann, - med Casey på laget. men ikke på banen... ;-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ordet krise nevnes til stadighet, men jeg forstår ikke helt hva dere snakker om.
Dere får bare fortsatt ha en god påske så får jeg se om jeg gidder å støtte dere i tet lenger. (Ved å bidra med å holde baktroppen i godt mot)

Forresten så skal jeg kose meg med god mat og drikke i påsken, og uten nett så kommer jeg ikke til å gidde å lese de litt dumme kommentarene dere skriver ;-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da var vi to St.Able (ang. Casey). Skulle logget meg inn onsdag - men påskemoroa tok overhånd.

Kudos til barce som blir en farlig mann for de fleste i springseason. Får håpe det blir åpne baner så han får annet å tenke på :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kim og Westwood gjorde jobben,mens Couples sikret made cut iallefall. En stund trodde jeg at Love III og Trahan var like dårlig i gruppe c,og hadde Love inne. Trahan overgikk seg selv og gikk -6. Da blir det å bytte de to før morradagen,godt å ha med 4 spillere i helga også

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Barce holder stand på imponerende vis,tror taktikken med å ikke debattere så mye her inne og heller bruke tid på laget sitt er fornuftig,bærer frukter. PegTee er rundens "klatrer" med 22 plasseringer opp(tilogmed forbi meg,som rykket opp 10pl) Andre som klatrer stort er Puttarna(18pl) og Lawinth(15pl). Spesielt overraskende siden Lawinth påstod at han var på påskeferie uten pc...kan han ha hatt sånn flaks med laget sitt?:-)

1 barcentrale 102
2 AirHolsen 96
2 St. Ables 96
4 Hemmis Team 90
5 Stonheads Best Men 88
5 PegTee Inglorious Bastards 88
7 Kevins flopparooneys 84
8 droppen golf club 82
9 vist 80
9 team donk 80
9 Gullgutta 80
12 clan art 78
13 Midters 76
14 Tromsø Golfers
15 Steinbånn 72
16 topcrop 70
16 Puttarna 70
16 Lawinth 70
16 Yips Duffers 70
20 Stians Trunkslammers 68
20 CMoose 68
20 Tottenham Hotspur GC 68
23 Team Goofy 66
24 Sams Smiling Mooses 62
24 Diablos 62
24 Golfpunk 62
27 hackz 60
28 stigkir 56
29 OleM 54
30 Team Beartown 50
31 Patriarkens Utvalgte 48
32 Adam's winners 46
33 VR45 38
34 FOREPlay 28
35 wahwahs gruesome foursome 20
36 ScanDiggers 0

Adam

over 15 år siden

Adam

Sitter igjen med Ben Curtis og Els... Satser på storeslem denne uken ;-)

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Moving day.

Ser ut som scoret i dag kommer til å være noe bedre enn hva som dag 1 og 2. Godt vær og vennlig pin plassering bør gjøre det interessant, iallfall for dem som har en fullt lag. for dem som ikke har det tilbake til tegnebrettet ... :-(

Putta

over 15 år siden

Putta

Justin Leonard har to eagler og tre birdier på første ni

Putta

over 15 år siden

Putta

og der ble det birdie på 10 - det blir to eagler og fire birdier på 10 hull. i dette tempoet har han sjangs på runde under 60

Putta

over 15 år siden

Putta

banerekord er 63 (Adam Scott)

Stian

over 15 år siden

Stian

Hadde ikke trua på Leonard i 3.runde.Marinos -2 er kun en mager trøst.

Putta

over 15 år siden

Putta

Der fikk han birdie på nr 11 og leder turneringen med -8 for dagen

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

Fantasy Golf og påskefeire går ikke bra sammen. Jeg kommer sterkere tilbake neste turnering. Har ikke gitt opp å cashe inn en del spenn på spring season.

Putta

over 15 år siden

Putta

magien tar slutt - dobbelbogey for Leonard på hull 14

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kim og Westwood gjorde jobben igjen,det samme gjorde Trahan. Mens Couples kollapsa og ser vel ut til å ryke ut med MDF siden de kutter feltet igjen etter dagens runde. Så i morra på de 3 andre storspille,og bør han vinneren og kanskje en til på pallen.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Eller klarer Couples seg....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Etter moving day i går er det nye folk i ledelsen,AirHolsen og Hemmis Team skjøt fart opp og tok lederballen. Lawinth fortsetter klatringen men tror spurten kommer for sent.

1 AirHolsen 146
1 Hemmis Team 146
3 barcentrale 136
4 St. Ables 132
5 clan art 126
6 topcrop 124
6 Kevins flopparooneys 124
8 Puttarna 122
9 vist 120
10 droppen golf club 118
11 Stians Trunkslammers 114
11 Lawinth 114
13 Stonheads Best Men 112
13 team donk 112
15 PegTee Inglorious Bastards 110
16 Gullgutta 108
17 hackz 106
18 Sams Smiling Mooses 102
18 Tromsø Golfers 102
20 Steinbånn 98
20 CMoose 98
20 Tottenham Hotspur GC 98
23 Midters 94
23 Yips Duffers 94
25 Golfpunk 92
25 Team Goofy 92
27 Diablos 82
28 stigkir 68
29 OleM 64
30 VR45 62
30 Patriarkens Utvalgte 62
32 Adam's winners 58
33 Team Beartown 54
34 FOREPlay 28
35 wahwahs gruesome foursome 22
36 ScanDiggers 0

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tilabake fra påskeferie og ikke helt ugrei score av mine spillere siste dag selv om Harrington har slitt på jobb i dag.
Tror Kevin plukket Trahan etter å ha sett at jeg har brukt han noen ganger og at han har begynt å levere.
Ikke lett å senke Kevin nåpr han hermer med spillervalg.
Bortsett fra det er jeg ganske fornøyd med resulattet sett ut fra to og tre spiller i flighten de to første dagene.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ble litt av en avslutning i går da Kim måtte ut i omspill etter å ha ledet hele dagen. Men heldigvis(for meg) dro han seieren i land til slutt:) Grattis til Hemmis Team som vant klart

1 Hemmis Team 213
2 AirHolsen 194
3 Kevins flopparooneys 192
4 barcentrale 174
5 Puttarna 170
5 St. Ables 170
7 droppen golf club 156
7 clan art 156
9 vist 150
9 topcrop 150
9 Lawinth 150
12 Stians Trunkslammers 144
13 Tromsø Golfers 138
13 Gullgutta 138
15 Steinbånn 136
16 CMoose 134
17 Sams Smiling Mooses 132
17 hackz 132
17 Stonheads Best Men 132
17 team donk 132
21 Midters 130
22 PegTee Inglorious Bastards 126
23 Tottenham Hotspur GC 120
24 Golfpunk 118
25 Diablos 110
25 Yips Duffers 110
27 Team Goofy 100
28 VR45 95
29 stigkir 90
29 Adam's winners 90
31 Patriarkens Utvalgte 88
32 Team Beartown 80
33 OleM 72
34 FOREPlay 54
35 wahwahs gruesome foursome 30
36 ScanDiggers 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Sånn ja, der er Sam på den midt i feltet plasseringen som har blitt en vane. Tenk så moro det kunne været å enten ta en helg som ikke var mellom 14-18 plass.......

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Var ganske sikker på at det ikke hadde gjort noe fra eller til om Kim vant omspiller eller ikke Kevin, men søkte på topp rank liste og fant en som hadde Vaughn Taylor i spill, og som kun ga 10 bonuspoeng. Lærer litte hele tiden med Fantasy og ofte lærer en av å brenne av noen poeng her og der.

Ser at Antony ga hele 78 p til de som hadde han i spill alle dager noe jeg vil påstå er nær den høyeste score vi får se av noen spiller i løpet av sesongen.

Ser at det er kommet inn enda en ny spiller i gruppen og av alle er det nå to som ikke valgt spillere. Får håpe de kommer i gang slik at konkurransen utover i sesongen kan bli enda et hakk vassere.

Det er også en PAY turnering for en del av spillerne i gruppen som alle Deltagere i Scangolf fantasy kan følge under "Notes". Der oppdateres det meste fortløpende.
Veldig hyggelig om flere blir med, selv om det følger en poengstraff for sen påmelding. (Den vil for de fleste være overkommelig)

hackz

over 15 år siden

hackz

Noen som vet hvorfor ikke hele startfeltet er tilgjengelig på Masters picksa?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her