Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - Quail Hollow Champion

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Sist uke ble det laget Scangolf Fantasy historie.

Med en 18. plass på worldrank har vi for første gang en fra Scangolf inne på top 50 lista.
Stians Trunkslammers er mannen som på denne måten skapte vår første historiske Fantasy.

http://golf.fantasysports.yahoo.com/golf/group/100?type=w&week=16

Derfor 18 x hurra for hans innsatts:

Hurra, hurra, hurra , hurra……..
Ok jeg lot meg rive med et øyeblikk, men vi skal vel alle sørge for å få Stian ned på landjorda igjen relativt raskt.

Min gode venn Golfpunk klatret hele 8 plasser på lista sist turnering, noe som vel må sies og være en grei innsats. Med 188 p for helgen var han hele 24 p bak Stian, selv om vi vel må si at de begge hadde en grei uke. Forøvrig var høysete score worldwide 227 p.

Men nok om det the past, nå er det the Quail Hollow Championship som gjelder.
Tiger og Phil er begge på plass og HB vil denne gang gjøre sitt ytterste for å sette disse to på plass.
Selv har jeg på programmet å fortsatt holde Golfpunk bak meg, samt prøve å jekke ned Kevin. Vist og Hemmis som alle oppfører seg som de eier topplaseringene på ranken.
Da ønsker jeg alle bortsett fra ovennevnte riktig lykke til med ukens resultater.

Mvh.
Lars

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Som vanlig sikter jeg på 15 plassen. Den er min, gutta!!!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Meget bra Lawinth:) Kult med nordmenn som hevder seg

Mickelson måtte trekke seg fra pro-am i dag pga dehydrering,men sier han er klar til i morra.

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Siden Smaiie startet trash talkinga tidlig i forrige uke, saa faar jeg si at "I am coming for you this week". Du har ikke nubbesjangs ;-)
Det har jo startet helt forferdelig for meg selv denne vaaren, men denne uka har jeg studert litt ekstra. Om det hjelper, vet bare golfgudene!!
Lykke til alle sammen :-)

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Mente 'Sammie'. Er ikke lett hele tida med sagmugg i topplokket. Hjernen gaar raskere enn tastaturet...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Kan de 7 (8 med meg) som er med på the Moneygame sende meg en E-post.
Vi går for livescore i løpet av helgen...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Noen flere spillere har trukket seg i siste liten,oppdatert liste på http://www.pgatour.com/2010/tournaments/r480/04/25/inside-the-field-quailhollow/index.html

Har sendt mail Lawinth

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Mail er sendt til Lawinth.
Lykke til i helga alle sammen.
Måtte jeg slå dere langt ned i støvlene:-)

Stian

over 15 år siden

Stian

Jøss, så hyggelig å kunne fronte Scangolf på denne måten :) Tar sikte på at helgens valgte trunkslammers ikke vil være dårligere.

vist

over 15 år siden

vist

Liker ikke at jeg er utenfor top 3, så satser på en kanonscore i helga.

Mail er sendt til Lawinth.

hackz

over 15 år siden

hackz

Mail sendt :)

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Du vet du har en dårlig dag når du tar 12 på en Par 5 som stakkars Parker Mclachlin på hull 7.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Her tror man Tiger er et sikkert kort og vips så er han 4 over etter 10....

vist

over 15 år siden

vist

Spillerene mine sloss om å få dårligst score, for øyeblikket er de 11 over par. :-(

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Jøss,det var litt overraskende av Tiger. Vel spredte han baller "all over the place" i går i pro-am`n,men gikk da under par. 2 over i dag er vel ikke det han hadde håpet på

vist

over 15 år siden

vist

Da er alle spillerene mine ferdige, tilsammen 8 over par, som vil gi meg hele 10 poeng på første runden.

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Det ser ut som bak ni er mye vanskeligere enn den fronten. det ver dødlig for både Westwood og Kim...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hull 16-18 er av de aller vanskeligste avslutningshullene på touren,Tiger var heller ikke veldig god/heldig der,gikk i vannet 2 ganger.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

tv sendingene har begynt

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

228m par 3. hhhmmmm! Det blir en helt annet spill.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Nå mangler bare Team donk for at livescore for Scangolf gamers er fulltallig.
Hvor blir du av Team donk? (send meg en mail)

For info til dere andre Fantasy Scangolfer´s:

Det er opprettet en ny gruppe kun for de som valgte å bli med på Spring season pay game, "Scangolf Gamers"

Dette er enkelt og greit for at vi skal ha en livescore for de som valgte å bli med på Spring season pay game, og ikke for å eksludere noen fra vårt felles spill. Alle deltagere står uansett som tidligere i gruppen Scangolf.

Det er fortsatt plass til nye deltagere i begge grupper. Det er helt opp til den enkelte å delta, eller å la være.

OleM

over 15 år siden

OleM

hehehe, kjempescore på reservebenken. Dette kan bare gå en vei.......

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Just a thought!
Har du merket at din gamle nemesis Golfpunk kommer opp på rankingen som et tog. Jeg regner med at du må se vinneren går forbi alle.
Hilsen, Andy.

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

"#¤"#¤% er gutta mine på treningsleir eller er de drita fulle?
+9 og Chad er ikke ferdig enda og er +3 etter 8.
Benken er ikke mye bedre de heller.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

trodde på Bjørnstad når han sa at Jacobson var i form....bummert:(
Og Kuchar spiller ikke akkurat strålende han heller...huff huff. Reservene gjør det greit

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Ironisk at Kucha gjør birdie på 250 yrd par 3

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

+8 på mine og reservene med -4
Det kaller jeg innertier... Natta!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ingen av mine under par. Tiger, Ecco-Freddy & co er tidenes dårligste valg!!

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Helt jaevlig. Bankersene spilte helt forferdelig foerste dag. Har bencha Furyk for Watney, dag 2. Jimmern smeller vel til med en 68 runde naar jeg gjoer dette. Tigern boer gaa en 67 runde, men det er vel snart alle som har han paa sin A liste.

Eneste troest var at jeg mosa Sam 18-8. Var ikke det resultatet sist Molde spilte mot Brann med Mame paa topp ;-)

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Dette ble min dårligste runde noensinne, 6 poeng.
Trøsten er at det ikke kan bli verre.
Håper spillerne tar seg sammen i dag og setter opp en kjemperunde, ellers får de sparken:-)

FOREpLAY

over 15 år siden

FOREpLAY

all time low første runde. Har god lyst til å benke hele laget som straff, men den featuren finnes desverre ikke.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

8 poeng.....er litt redd jeg skal få sparken som manager for dette laget:) Tiger må nok under par for å klare cut så han beholder jeg,et par bytter blir det.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ooooohhhh. Beartown - you buggar. Jeg sier med din østerikske landsmann: I'll be back...

Stian

over 15 år siden

Stian

20 poeng og rykker opp 1 plass. Sier litt om andre resultater her ja

vist

over 15 år siden

vist

10 poeng i går, og er meget spent på om jeg har spillere igjen i morgen.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

snakk om å nedverdige seg selv med å legge ut denne lista,men men. "Ta det som en mann,selv om du har rosa sko" som Haugsrud sa om Poulter...ikke det at jeg har rosa sko altså:)

1. topcrop - 40
2. Tottenham Hotspur GC - 34
3. AirHolsen - 32
3. Yips Duffers - 32
5. Diablos - 30
6. Golfpunk - 26
7. team donk - 24
7. PegTee Inglorious Bastards - 24
7. Juniors disipler - 24
7. Team Goofy - 24
11.clan art - 22
11.hackz - 22
11.Adam`s winners - 22
11.Stoneheads Best Men - 22
15.Stians Trunkslammers - 20
16.barcentrale - 18
16.Steinbånn - 18
16.VR45 - 18
16.Team Beartown - 18
16.Midters - 18
21.St. Ables - 16
22.droppen golf club - 14
23.vist - 10
23.stigkir - 10
25.Kevins flopparooneys - 8
25.Lawinth - 8
25.Sams Smiling Mooses - 8
25.Patriarkens Utvalgte - 8
25.FOREplay - 8
25.Gullgutta - 8
31.Hemmis Team - 6
31.Tromsø Golfers - 6
31.CMoose - 6
34.Puttarna - 4
34.OleM - 4
36.wahwahs gruesome foursome - 2
37.ScanDiggers - 0

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du verden hvor mye høye tall det var her da.
Ser ut som tallet for i går var 8.
Flest med 8 som score.

Lurer på hva tallet blir i dag. Ligger bedre an foreløpig i dag. tre på par og en på -3.
(Kanskje ikke rart når kun en har startet...)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

så fint at Jacobson og Kuchar spiller bra i dag...ettersom de er på benken min i dag

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Kanskje greit du ikke har furyk på benken også da Kevin?
Ser det er en del som har han på en sikker plass på benken. Det gjør jo ikke oss noe det...

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Ser ut til at jeg bare har 3 spillere resten av helga:-(

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hem..., Nå ble jeg skikkelig lei meg på vegne av deg, Altså...

Stian

over 15 år siden

Stian

+5 på Tigern, ser ut som han får helgen fri til å drive på med sitt.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Tiger er jo helt utafor,ingen spilleglede. Godt jeg har Watson i bakhånd i A-gruppa. Men blir nok uten spiller i C-gruppa:(

vist

over 15 år siden

vist

Snakk om dårlig uke, men akkurat nå har jeg 4 spillere inne, men de er jo ikke ferdige så de kan jo spille seg ut på slutten.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Takk for støtte Lawinth, men både Lefty og Cabrera spilte til forventningen i dag, så de er jeg meget godt fornøyd med;:-)

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Hva sa jeg. Bencher Furyk, og saa kjoerer han en 65 runde. Tigern er jo helt paa baertur, men naa har jeg i jvert fall lefty som reserve, og han faar redde helga peongmessig!

Stian

over 15 år siden

Stian

Da er Tigern ute for helgen. Like greit å slippe å se den gretne geipen hans på teven.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Trenger bare to birdier fra Couples, så har jeg fullt lag.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ser at Tiger nå er +7, +5 for dagen og ser ikke ut til å ligge safe for å redde par på par 5 hull 15 heller. har han bare en dårlig dag eller...?

hvor mange her ser for seg å sette Tiger i første rekke for neste turnering han stiller til?

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Det blir ikke mange Lawinth

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ser at du slet litt i går Hemis, med kun 6 p.
I dag derimot , i skrivende stund ligger du på 42 p som ser ut til å være meget bra for en dag hvor beste score er -8

Selv har jeg 14 p pr omgående, men med statistikken for de siste hullene skal jeg vel være happy om jeg tangerer gårsdagens score. (8 p)

Synes derfor ikke spesielt synd på deg om du må avslutte med tre spillere i helgen. (Sorry)

Og Tiger er nå +7 for dagen og leverer noe jeg personlig ville vært meget godt fornøyd med.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Tåler den Lawinth, selv om det er surt med bare 3.
forvent heller ikke sympati fra meg på de rundene som du måtte slite:-)
Her gjelder det å vinne, får å kunne presentere sin hjemmebane, eller alternativt tape for å bli invitert til andre baner enn sin egen hjemmebane.
Uansett så er dette gøy:-)
Måtte den med mest flaks (og litt dyktighet) vinne denne konkuransen

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Nå ligger jeg an til 10p i dag og du fortsatt til 42 Hemis. Om Couples leverer en fugl til så har du reddet fullt lag for helgen.

Lurer egentlig på hvorfor ingen andre enn oss to har annonsert at de tar utfordringen.

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Dette er jo vaerre en lotto, eller 'Joker Nord'.
Naa har jeg gardert meg for week-enden. Naa gar vel Furyk over PAR. Dette er vanskelig...hehe :-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Gårsdagens resultat gjenspeiler med sine 10 poeng dagens regnvær og det faktum at jeg nå er på vei ut døra for å delta på dugnad i klubben.

Godfoten sier tilsier at denne innsats premieres med kveldens beste score i gruppen i kveld. Jeg har jo tross alt full flight jeg da.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Flott dag for meg, selv om retsen av helga blir med 3 mann. De har lovet å spille bra alle sammen etter den skjennepreknen de fikk igår.

Lawinth: Tror det er fordi de vil bli invitert til to flotte golfbaner.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

huff huff...trodde 8 poeng var det laveste jeg kunne komme,men nei da:( Nå starter jakten på klatring med 3 spillere

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Bubba har lovet meg å gå for banerekorden i dag,foreløpig er han på G

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Ser ut som spillerne sliter med å få noe avstand fra første runde toppscore -7.

Jeg lurer på hva den endelige vinner poengsummen vil bli, spesielt da pins vil være 3cm fra forkant og og 2 cm fra vannet på søndag.

Jeg vedde på at Goydos ikke vil gjøre et nummer på søndag. Han er håpløst på den siste dagen. skam, hyggelig fyr.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da har jeg vært på dugnad på TYGK og videre en like stor innsats hjemme i hagen.
Det som slo meg under dugnaden er hvordan brunsneglene invaderer hager og bare utrydder alt som kommer i dens vei.'

Det blir omtrent på samme måte som når 60 - 70 dugnadskåte golfere går løs på kratt og busk.
Som sneglene utrydder de alt som stikker opp av bakken, på nær det aller minste og de aller største trærne. alt i mellom bare forsvinner og går rett og slett opp i røyk.
Ut av røyken dukket en utsikt fra fairway på hull 4 som løfter hullet til nye dimensjoner.
Det som tidligere gikk for å være et langt og trangt par 5 hull, er nå plutselig blitt et par 3, eller for de aller fleste et par 6.

Noenkan glede seg for hull 4 er bare blitt helt rått nå...

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

thats it, game over. 29 of 77 players under par and Mcllroy on 9 under not to many points to be had out there. I've seen enough....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Sliter litt med å se at det blir særlig høy score for noen deltagere.
Med Mcllroy på -10 ser jeg at jeg har to poenggivende spiller i dag, Ricky Barnes -1 som gir 2p og Phil med -4 som gir 8p.
Han gir også 10p i bonus for 2. plass i turneringen

Ingen ser ut til å Mcllroy på laget så ingen kan hovere for 20 p for dagen + 20 p for seiers bonus.

Nå er det natta og nytt alvor kommende torsdag hvor jeg igjen ser at Tiger kan komme til å slite for å greie cuten.

Hadde forresten vært hyggelig om Team donk reget seg til live score i pay gruppen.

vist

over 15 år siden

vist

Hadde fantastiske 6 poeng i går, med 4 spillere aktive.
Trodde at forige uke kom til å bli min dårligste uke, men denne uken tar virkelig kaka.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Jeg hadde aldri trodd på et så godt resultat for min egen del med bare 3 spillere som greide cuten. Ble reddet av noen bonuspoeng, men de teller de også:-)

Livet er herlig dere

Nå får vi bare krumme nakken og stå på igjen til helga

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her