Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grønmo

brucew

over 15 år siden

brucew

Noen som kan si noe om kvalitet på Grønmo om dagen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg har spilt den. Den er bedre enn Larvik og Onsøy og helt ok spillbar, men har noe soppskader på en del greener og noe fuktige fairwayer. Alt i alt - helt ok. Er den verdt 600, spenn for 18 hull? Nei, men det er en annen diskusjon.

600

over 15 år siden

600

spenn for å spille Grønmo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ler meg ihjel.

Dyyyyyyyyyyyyrt

over 15 år siden

Dyyyyyyyyyyyyrt

600 er helt håpløst.
Måtte bare si det jeg og.

Stig

over 15 år siden

Stig

Billigste måten å spille Grønmo på er å snike seg utpå banen etter hull 1. Har gjort det selv mange ganger. Bare opplevd en gang at noen stussa, da bare sa jeg at jeg hadde vært i skauen for å lette litt på trykket. Funka som bare det :D

ScanDigger

over 15 år siden

ScanDigger

Nisse!

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

typisk idioter å innrømme anonymt at de snikspiller på en golfbane og er stolt av det, i tillegg til at de sikkert er råskinn på å klage på alt alle andre gjør.

fantastisk...

Stig

over 15 år siden

Stig

Idiot og idiot fru Blom... Dette er jo bare noe jeg gjør når det er lite folk. Så jeg vil nesten sammenligne det med å som fotgjenger å krysse gaten på rød mann når det ikke er en bil i sikte. Men du står vel å venter du?

barce

over 15 år siden

barce

hehe.. stig - hva med å sammenlikne med at du stjeler varer på Kiwi fordi de nesten har gått ut på dato og med sannsynlighet ikke vil bli solgt uansett..

Stig

over 15 år siden

Stig

Åneidu, det ville jo være å stjele, og jeg er ingen tyv, Kiwi har jo kjøpt inn varene.

barce

over 15 år siden

barce

vel.. så hvis det er et ledig sete på trikken.. så er det greit å snike?

Stig

over 15 år siden

Stig

Snike og snike fru Blom... Trikken går jo den, uavhengig om jeg betaler eller ikke, samtidig som jeg er med på å redde kloden. Men nei, på trikken betaler jeg.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hvem eier varen Grønmo da? Du? Nei, du har jo ikke betalt. Du bare utnytter at andre har gitt penger, slik at noen kan klippe, rake og holde en golfbane i stand, slik at du kan snike deg utpå! Koselig liten drittsekk du.
Håper at du bare har lagt inn en tullekommentar, men det finnes faktisk slike som deg der ute... desverre.

Stig

over 15 år siden

Stig

Drittsekk og drittsekk fru Blom... Grønmo Golfklubb eier nok navnet, men grunnen banen ligger på tilhører da Oslo Kommune? Og som innfødt Osloborger gir dette meg visse rettigheter. Jeg har ferdes i området leeenge før det kom golfbane der, så kom ikke her og kom her.
Du betaler kanskje for å gå tur i Vigelandsparken du??

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Stig er ingen tyv sier han, men i mine øyne stjeler han fra medlemmene og deres felles økonomi i golfklubben når han sniker på banen.

Veldig sjelden jeg bruker et slikt uttrykk, men i dette tilfellet synes jeg det passer godt, og ordet er drittsekk.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pussig fokusering på fru Blom her. Er hun fin?

Oslo Kommune har overlatt rettighetene til området til andre, dvs Grønmo GK. Kontoret til Fabian Stang er også Oslo Kommune sitt - låner du det også når du føler for det?

Alle skjønner at Stig bare er ute for å fyre opp, men for ordens skyld; du betaler ganske mye for den turen i Vigelandsparken. Det kalles skatt....

Stig

over 15 år siden

Stig

Fin og fin fru Blom... Jeg betaler min skatt med glæde, nettopp derfor forbeholder jeg meg retten til å benytte kommunens mange friarealer uten å skulle beskattes ytterligere.

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Stig,

din rare sammenlikning med rødt lys er litt fasinerende.

pleier de som venter på grønn mann å måtte betale for å gå over gaten?
ikke? så rart!

Hvem betaler for ditt medlemsskap?
er du medlem av en klubb med egen bane?
i så fall, så hadde det vært interessant å vite hva du som medlem ville sagt dersom noen tusen gjester snikspiller i stedet for å betale så du får høyere årsavgift.

Drittsekk tror jeg er feil ord her. Ubetenksom, dum, anonym egoist føler jeg er mer treffende.

en golfbane er ikke kommunens friareale, men et område som er leid ut til formålet å spille golf, og det vet du jo, siden du bevisst sniker deg ut og spiller gratis på baner som andre sponser ditt ulovlige snikspill på.

Fasinerende å se hvor lav moral noen mennesker har. Dersom det ikke går ut over deg selv, så er det greit liksom.

Det er forskjell på offentlig toalett og offentlig kontor Stig....

Jung

over 15 år siden

Jung

Siden unge Sam er uvitende om hvem fru Blom er, så kan jeg opplyse :
I skuespillet "Karusell" av Axel Brinchmann (1940), og senere filmet, ber den kvinnelige hovedrollen fru Blom sin lege om å få noen piller. Legen svarer "Piller og piller fru Blom, vi har vokst fra piller nå". Dette uttrykket (fra Per Aabels munn) er blitt legendarisk, og brukes nå i alle sammenhenger.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Takk, Jung. Fascinerende.

Stig: Kommunens friarealer er ikke en golfbane.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her