Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

GolfArt - Kongen av kundeservice

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

For en tid tilbake bestilte jeg noen varer fra GolfArt som har annonse på førstesiden av Golfsiden. Først var dette en skuffelse, det tok tid og leveransen var ikke helt som forventet når den kom. Jeg sendte en mail og klaget, men regnet ikke med å få så mye gehør. Der tok jeg feil. Makan til oppfølgning etter en klage har jeg aldri fått noen gang. Ny levering skjedde asap. De varene som ikke holdt mål fikk jeg beholde og i tillegg fikk jeg meget decent plaster på såret. Mailene jeg fikk viste et genuint ønske om god kundeservice, de var hyggelige og skikkelige.

Heia GolfArt !! Konge av kundeservice!

Jung

over 15 år siden

Jung

Hvorfor var dette så viktig å meddele at du måtte sende nøyaktig samme tråd til golfsiden.com?

Enur

over 15 år siden

Enur

Synes det var veldig prisverdig av Smilende Sam å melde fra om dette.

Vi er alle ganske raske med å slenge dritt og henge ut leverandører, baner, klubber, merkevarer m.m. som vi er misfornøyde med, og tilsvarende altfor dårlige til å gi ros til de som virkelig fortjener det!

Jeg ble faktisk glad jeg, når jeg leste denne meldingen fra Smilende Sam. Og selvfølgelig var det naturlig at han la ut samme melding på Golfsiden, når det var der han fant annonsen han benyttet seg av!

Veldig bra, Sam, og veldig bra, GolfArt!

Og til Jung: God bedring, og håper du står opp med det andre beinet først i morgen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Enur tok poenget. Takk ! Viktig å si fra om det som er bra......det har Koll aldri skjønt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her