Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - Valero Texas Open

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Sist uke ble det igjen gjort Scangolf Fantasy historie.

For første gang i Spring season tok undertegnede en suveren bestescore for turneringen og tilnærmet knuste de argeste konkurrenter, som for det meste ble henvist til plasser langt lenger ned på lista. (Det er absolutt snakk om historie) Hurra, hurra, hurra , hurra……..for meg. :-)

Denne uka er HB tilbake og med mange av de beste spillerne ute gir denne turneringen HB en god mulighet for en skikkelig plassering.
For oss er det ikke hva slags resultat HB leverer som er avgjørende, men hva den enkelte spiller i dagens flight leverer som teller. (HB Kan utmerket være en av dem)
Kevin har som vanlig igjen skrevet en glimrende trådstart i en annen tråd for turneringen, og de som søker kunnskap og fakta anbefales å lese den.

Da ønsker jeg alle lykke til med ukens Fantasy scangolf turnering..

Mvh.
Lars

Kevin

over 15 år siden

Kevin

satt opp laget mitt tidlig i uka,og kom plutselig på at min fascinasjon for Ben Crane`s resultater denne sesongen hadde gjort meg blind...hadde oversett at han hadde trukket seg. Men rakk å bytte han ut nå i siste liten

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hva f... driver Justin Leonard med???

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

hvem er justin? Spiller ikke han i et boyband?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ha ha,ikke Timberlake. Leonard har skjerpet seg litt,er bare +2 nå. Zach Johnson sliter bigtime,godt jeg har de to i A-gruppa mi:(

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

+3 nå Kevin og for meg ser det ut som du var sånn passe lucky ved ikke å ha Zach i førsterekka i dag.
Når det gjelder HB ser det for meg ut som back kan være noe lettere enn front og at det det fort kan vise seg å være greit med han i førsterekka.

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

F-f er det noe premie for verste score. Jeg tror jeg komme til å ta det med 2 poeng på dag 1. BOLLOCKS!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hmmm..... noe er rart med resultatene - jeg er ikke på 15 plassen min lenger. Det snur nok fort.....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ja SS,her er det noe alvorlig feil:) Golfpunk som vanligvis er høyt oppe er helt der neeeeeede. Selv er jeg bare mellomfornøyd og ganske usikker på hva jeg skal gjøre i dag...

1. Steinbånn - 52
2. Sams Smiling Mooses - 40
3. CMoose - 38
3. FOREplay - 38
5. OleM - 36
6. Stians Trunkslammers - 34
7. barcentrale - 30
7. clan art - 30
7. AirHolsen
10.vist - 28
10.droppen golf club - 28
10.Tottenham hotspur GC - 28
13.Hemmis Team - 26
13.Tromsø Golfers - 26
13.St. Ables - 26
13.team donk - 26
13.Midters - 26
18.topcrop - 24
18.Kevins flopparooneys - 24
18.Puttarna - 24
18.Team Beartown - 24
18.Patriarkens Utvalgte - 24
23.Lawinth - 22
23.Diablos - 22
23.Yips Duffers - 22
26.hackz - 18
26.VR45 - 18
26.Gullgutta - 18
29.stigkir - 10
30.Adam`s winners - 4
31.Golfpunk - 2
32.Team Goofy - 0
32.wahwahs gruesome foursome - 0
32.Juniors disipler - 0
32.Stonheads Best Men
32.PegTee Inglorious Bastards - 0
32.ScanDiggers - 0

vist

over 15 år siden

vist

Dette ser ut som en helt standar uke, jeg ligger rundt 10.plass, 2 av spillerene mine har nærmest misset cut'en etter 1. dag, så er det det bare å vente på at minst 2 til raserer scoren sin i løpet av dag 2, slik at jeg sitter igjen med 3-4 spillere i helga.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ja det får en si Kevin.
Her var det mye rar score. Fra Golfpunk med ny personlig dagsrekord med hele 2p og Steinbånn i andre enden med 52p.
Selv satset jeg stort på HB som vel må begynne å levere om han skal beholde kortet for neste år og fortsetter med stor tro på han i dag.
Med bare 7 stykker med over 30 poeng får jeg si meg sånn tålig fornøyd med 22p første dag.

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Jeg håper på lyn og torden de neste tre dagene. skadebegrensning!

vist

over 15 år siden

vist

Hvordan er det nå med bytter, husker jeg rett i at man må utføre byttene som skal gjelde for 3. runde, før runde 2 starter?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Vi ses i flight i morgen Golfpunk. Årets første Medal turnering (av 10) på TYGK og jeg håper på ingen måte på lyn og tordenvær.

Eller missforsto jeg deg?

De som ikke har gleden av å spille i morgen kan om jeg ikke tar feil, følge vår ferd live på golfbox, og hvordan nervene tar Golfpunk og lar meg lett knuse han for resten av Spring season.

(Kanskje det er en setting du ønsker når du kommer på besøk Kevin?)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

i morgen er det meldt drittvær på østlandet,lykke til med runden på fjorden:)

Ja,si det Vist. Tenkte på det jeg og,man må kanskje satse på folk som man tror klarer cut allerede nå...dritt at de ikke håndterer utsettelser bra.

"Future round fantasy deadlines will be updated once tee times are known." står det på fantasy-siden

Kevin

over 15 år siden

Kevin

iflg Slugger White (Tournament director) så kommer de bare til å spille runde 2. i dag,og så håper de å kunne ta runde 3 og 4 på søndagen. Evt blir det mandagspill hvis det ikke går

Det er kanskje gode nyheter for oss som skal sette opp laget vårt

Kevin

over 15 år siden

Kevin

allikevel klarte de ikke å fikse det,nå når runde 2 har nettopp starta så er det deadline i morra for å sette runde 4 laget.....arrrrrrrgggghhhh

Sendte en mail og klaga nå....irriterende

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Akkurat som deg Kevin Jeg er i fare for å kun ha 2 max 3 spillere for runde 3 selv om jeg forandret mitt lag det øyeblikket jeg kunne. djevelsk irriterende. Jeg håper du ga dem noe å tenke på ....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det vel bare å krysse fingre fingre og håpe alle i flighten klarer cut.

Forøvrig er det med stor beklagelse jeg kan meddele at min spådom om å knuse Golfpunk under turneringen i dag gikk i dass, men det kommer nye muligheter til å knuse han.
Akkurat nå føler jeg meg rimelig knust selv, og satser på at HB bidrar til at jeg knuser han her på Fantasy. :-/

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Dette er fantasy golf, ikke fantasi golf.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ikke fått noe svar ennå,og tidsfristen er den samme. Mine spillere gjør det ganske bra,spesielt hyggelig var det med Justin Leonard på -3 og klarer cut. Verre var det med Rollins,som misser cut og som jeg da har med gjennom 3.runden...crap.

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

Who the fuck is Scott Piercy?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

he he,ikke mange som har han på laget vel? han moste banen og feltet...ikke bra

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

han er ikke i nærheten av laget mitt og jeg har tung research bak utvalget.

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Deadline to edit your active Round 3 players is May 16 4:55am PDT
Roster deadlines are approximately 5 minutes prior to the start of each tournament round. Deadline is subject to change.

Jeg tror at dette også betyr, fordi runde 3 og 4 er på samme dag vinduet for å endre spillere er enten for små eller ikke eksisterende.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ja, ja det var ikke smart å ha HB på laget det er sikkert, men naboen min som mente det var dumt å ha Ernie der må spise sin mobing til frokost...

barce

over 15 år siden

barce

så det var derfor skinken var litt sur - eggene overkokt og kaffen for tynn.. hmm..

registrerer at jeg nå ikke leder spring season.. uvant gitt ;p

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Leonard gjorde jobben i går,men siden de kuttet ned feltet til 60 + like for cut`n...så fikk han MDF. Og da har jeg bare 3 aktive plasser,ingen i A-gruppa.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det var helt greit å ha med HB. Jeg levde i håpet om at han skulle fikse det denne gang, noe dere andre ikke opplevde på samme måte. :)
At han ikke lyktes derimot, lagde noen små sprekker i opplevelsen, men den var veldig bra så lenge det varte.
Da fortsetter jeg med tre spillere de siste to rundene og foreløpig ser det riktig bra ut med dem.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Steinbånn har overtatt ledelsen i spring season etter sin fantastiske runder sålangt denne uka. Soleklar ledelse

1. Steinbånn - 90
2. AirHolsen - 72
3. vist - 70
4. topcrop - 68
4. OleM - 68
4. Midters - 68
7. clan art - 66
7. droppen golf club - 66
9. barcentrale - 64
9. Sams Smiling Mooses - 64
9. CMoose - 64
12.Hemmis Team - 62
12.Stians Trunkslammers - 62
12.team donk - 62
12.FOREplay - 62
15.Tottenham Hotspur GC - 60
16.VR45 - 58
16.Team Beartown - 58
18.Lawinth - 56
19.Kevins flopparooneys - 54
19.hackz - 54
19.Puttarna - 54
19.Diablos - 54
23.St. Ables - 52
24.Yips Duffers - 50
25.Patriarkens Utvalgte - 48
26.Tromsø Golfers - 46
27.Gullgutta - 40
28.Golfpunk - 34
29.stigkir - 18
30.Adam`s winners - 4
31.Team Goofy - 0
31.wahwahs gruesome foursome - 0
31.Juniors disipler - 0
31.Stoneheads Best Men - 0
31.PegTee Inglorious Bastards - 0
31.ScanDiggers - 0

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Og for de som lurte på hva svaret ble fra Fantasy sports:

Hello Kevin, Thank you for writing to Yahoo! Fantasy Sports. I appreciate your inquiry with regard to editing your golf roster. I apologize for any frustration you have experienced with editing your roster for future rounds. You have until 1:59 a.m. PST to select your active golfers for the next round of play if tee times are not known. If tee times are known we willallow changes up to 5 minutes before tee time. Unfortunately rain delaysand items of that nature usually cause tee times to not get published until the last minute as they do not know when the weather conditions will permit play to resume. The deadline to change your lineup for each round will not change, even if the round is later delayed or suspended until tee times are made available by the PGA.Unfortunately we do not have the ability to override the deadline for rounds that are delayed and or suspended at this time. We realize the current deadline application is not optimal and we are exploring alternatives that will avoid impacting deadlines when a round is suspended or delayed. We value your interest in Yahoo! Sports. If you have further comments orquestions, please feel free to reply to this email and we will gladly assist you. Thank you again for contacting Yahoo! Fantasy Sports.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Snakk om kjedelig start på dagen. Barce tok meg igjen, stup fra andre til noende plass og fortsatt er Beartown foran på årsrankingen....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Go Freddie:)

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Jeg har ikke fått Freddie på laget mitt, men en mer likandes kar finnes ikke på tour. Og ikke en av disse kjedelige spillere som ikke kan vise noen følelser.

Go Freddie... !-/

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

HB røyk ut, men de tre som står igjen leverer meget bra. Pelt, Jacobsen og Els ser ut til å gjøre en god firerfligh alene. Blir spennende å se om de holder siste runde også. T1, T7 og T17 i skrivende stund er ikke å kimse av.

Sund på deg Punk...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Når jeg ser hva gutta mine gjorde på runde 3, så er jeg keen på å se poengene....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ikke kommet noen poeng oppdatering ennå

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Igrunn litt morsomt at de ikke klarer å få poengene fra runde tre på plass før 4. runde er godt i gang....

Mine tre skulle gi meg 44 p for tredje runde.
Kevin Hadde Els og Jacobson som meg og de gir 32 for han + Lyle 8p. = 40p
Smilende sams karer skal gi som mine 44p.
Med forbehold om +/- 100 p i feilmargin :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Stemmer bra det,ser jeg har fått 40p,men listen er ikke oppdatert ennå men er nok like før

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

For mr. 15 plass er 44 poeng helt ok....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Da var listen klar,rasket den sammen i full fart her. Klarte meg greit med bare 3 spillere. Men ligger der nede. Blitt litt tightere i teten nå. Sam og Barce har en durabelig kamp

1. AirHolsen - 136
1. Steinbånn - 136
3. vist - 128
4. clan art - 122
5. Hemmis Team - 120
6. CMoose - 116
7. barcentrale - 112
7. Sams Smiling Mooses - 112
7. team donk - 112
7. Diablos - 112
7. Midters - 112
12.topcrop - 108
13.Stians Trunkslammers - 102
13.Tottenham Hotspur GC - 102
13.FOREplay - 102
16.Lawinth - 100
16.St. Ables - 100
18.Kevins flopparooneys - 94
18.OleM - 94
20.droppen golf club - 92
20.Puttarna - 92
20.Team Beartown - 92
23.VR45 - 88
23.Patriarkens Utvalgte - 88
25.hackz - 86
26.Yips Duffers - 80
27.Tromsø Golfers - 78
28.Gullgutta - 70
29.Golfpunk - 54
30.stigkir - 36
31.Adam`s winners - 4
32.Team Goofy - 0
32.wahwahs gruesome foursome - 0
32.Juniors disipler - 0
32.Stonheads Best Men - 0
32.PegTee Inglorious Bastards - 0
32.ScanDiggers - 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Den durabelige kampen med Barce er avlyst, mine gutter spiller mer over par enn jeg gjorde i dag.....æsj....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Jeg bytta inn Holmes for Van Pelt...JB må ha glemt at det var en runde til...er jo helt utafor

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Fantastrisk å se hvor mange som mister spillere i løpet av turneringen. Fantasy tar virkelig strupetak på enkelte og skviser oppsatte (Fantasy)spillere ut av turneringen.
MC er jo etter hvert blitt en kjendt status, men etter hvert synes jeg MDF virkelig er for de litt større og mer anerkjente spillere.
Tiger bygget vel oppunder denne ved forrige turnering.
Kan dette øke statusen på MDF og få etablerte spillere til lettere å stå av etter made cut?
Det er vel klart at om økonomien og videre spill ikke er sikret gjør en ikke dette bare pga. en litt stretegisk plassert kvise. :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

selv om jeg ikke har Scott på laget så er det gledelig å se at han har funnet formen igjen,blir garantert med fremover

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Her er resultater etter turnering med ukesscore og score i Spring season.
Den store bomba denne gang må vel være Golfpunk som to dager av turneringen høstet kun 2 p. Han kvaler vel derfor inn i historiebøkene til Scangol Fantasy som tidenes aktive mest uheldige deltager.

Som trøst til Golfpunk kan jeg minne han på hans score turneringen lørdag, hvor han skrev seg ned med 1,2 i hcp og for første gang i hans Norske golftilværelse har lavere hcp enn meg. vil tro jeg må slite litt med å ta tilbake den posisjonen fra den unge fremadstormende Golfpunk. (Det fikser jeg lett!)

1 - clan art - 176 - 1062
2 - AirHolsen - 177 - 1053
3 - Hemmis Team - 157 - 1048
4 - Steinbånn - 163 - 1036
5 - topcrop - 145 - 1030
6 - Lawinth - 137 - 1021
7 - vist - 149 - 1016
7 - barcentrale - 120 - 1016
9 - Tromsø Golfers - 80 - 941
9 - Kevins flopparooneys - 114 - 941
11 - St. Ables - 151 - 938
12 - Sams Smiling Mooses - 137 - 931
13 -team donk - 147 - 927
14 - Stians Trunkslammers - 108 - 912
15 - Golfpunk - 56 - 905
16 - CMoose - 140 - 903
17 - Diablos - 149 - 901
18 - droppen golf club - 94 - 898
19 - Puttarna - 115 - 883
20 - hackz - 92 - 879
21 - VR45 - 113 - 872
22 - Tottenham Hotspur GC - 131 - 869
23 - Yips Duffers - 82 - 844
24 - OleM - 96 - 821
25 - Team Beartown - 145 - 816
26 - stigkir - 70 - 810
27 - FOREPlay - 114 - 809
28 - Midters - 149 - 784
29 - Patriarkens Utvalgte - 108 - 774
30 - Adam's winners - 4 - 591
31 - Gullgutta - 121 - 573
32 - Team Goofy - 0 - 512
33 - wahwahs gruesome foursome - 0 - 506
34 - Juniors disipler - 0 - 503
35 - Stonheads Best Men - 0 - 474
36 - PegTee Inglorious Bastards - 0 - 418
37 - ScanDiggers - 0 - 0

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her