Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Proshop'er

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Alle vet at man kan spare penger på å handle på nettet og på XXL. Det er enkelt og greit og varene kommer rett hjem. På store/riktige innkjøp kan det være penger å spare. Jeg sier ikke at folk ikke skal gjøre det, men har lyst til å skryte litt av den lokale proshop'en på Miklagard. Bra vareutvalg, trivelige folk, god stemning og hyggelig å stikke innom før eller etter runden. Ta en kopp kaffe og titte på utvalget og bli fristet til en handel. Medlemstilbud har de og som gjør at det man kan spare ved nettkjøp blir ganske begrenset.

Det slo meg i går etter å ha vært innom - jeg er pokker så happy med en ålreit og hyggelig proshop !!!

Luringen

over 15 år siden

Luringen

Så lenge det er engasjerte mennesker i Pro shopen er det riktig så gøy å ta turen innom - og de småpengene man sparer ved å handle på nettet er vel verdt god veiledning før man anskaffer noe. I tillegg er det ekstra godt å ha noen å "henge" dersom det er noe å utsette på varen - fremfor å forholde seg til nettbasert kommunikasjon eller et enormt byråkrati av en storkjede.

Er du innom Mjølkerød golfbane - var det i allefall i 2009 en kjempepositiv opplevelse å ta turen innom proshopen.

Heia proshoper med engasjerte og interesserte mennesker bak disken.

R8

over 15 år siden

R8

Helt enig SS. Proshop`en på Mikla i år har blitt kjempe bra.Urtolig bra priser for medlemmer. Og veldig hyggelige mennesker. Kaffen kunne vært litt sterkere,he..he..

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Enig, R8, kaffen er litt bleik. Men det er sikkert bare å si fra i restauranten....

Ted

over 15 år siden

Ted

Kaffen passer en svenske som meg :) ,,
men ellers er jeg enig i deres synspunkter, proshopen er riktig bra i år.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her