Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fin dag

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Molde vant mot Haugesund, og Ålesund tapte mot Vålerenga.

Fin dag. Og dårlig coaching av Rekdal :-)

Jung

over 15 år siden

Jung

Du liker vel ikke at jeg holder med deg, GB.
Flott spill av Vålerenga siste halvtimen. Hyggelig at gamlekara Berre og dos Santos holder koken. Og ingen er så pottesur som Rekdal når han er sur! Å se det sure trynet hans fra banen er vel destruerende for spillerne?
Heier på Molde, etter en lang romanse med en Moldedame for ørten år siden, og flere hyggelige opphold i byen...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bare glad for at vi ihvertfall har NOE til felles jeg, jung.

For øvrig mener jeg at trenerne i norsk eliteserie er oppskrytt. Når vi ser på hvor stor forskjell det er på alle de norske lagene (utenom Rosenborg) år for år, så er det åpenbart at spillermaterialet er den viktigste grunnen til suksess eller ei.

Årets Trener blir delt ut hvert år, og såvidt jeg kan huske så er det treneren for det laget som vinner serien som vinner hver gang. Det vitner om at ingen egentlig vet hvor mye treneren influerer i hvert enkelt lag.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Molde vs Haugesund er vel egentlig nokså likegyldig for meg, men til trioss for at jeg har gode kolleger i Ålesund og trives godt der er det helt all right at Vålerenga vant.
Hadde treneren til Vålerenga vært Kjetil Rekdal hadde jeg nok syntes det var helt all right at Ålesund vant.........

ggggggggggg

over 15 år siden

ggggggggggg

når vålerengen vinner det aldri ok!

007%

over 15 år siden

007%

Rekdal ble mammas helt etter at han satte straffen mot Brasil.

Deilig å lese en fotballtråd uten en klageroman fra jonny!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Rekdal er sikkert en god trener. Men jeg synes han har en merkelig hang til å si at spillerne underpresterer når de taper, og gi seg selv kreditt når de vinner.

Ålesund har en jævlig god keeper, og når Aarøy er i form så har de en konstant trussel i angrepet også. Jeg mener dette er den viktigste grunnen til at de har gjort det såpass bra i år.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

fin dag for meg og,nettopp gått 9 hull og værgudene var snille med meg. Gikk godt under hcp mitt også;)

Kan det bli bedre? Tja,Tromsø leder fortsatt tippeligaen siden vi snakker fotball:-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvis bare Brann kan sette allle de vanvittige sjansene sine så kan dette bli en fin dag...... Treningsøkt og 9 hull på hjemmebanen - stort sett opphold og nydelige fariwayer. Til og med nærspillet satt takket være min geniale trenerduo :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gud er fra Lillestrøm, ikke rart færre og færre tror på den gjøken, snakk om å rane et poeng....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

bra frispark da:)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

:-) , ja det var tøft av Vaagan Moen å greie det i den situasjonen...

dutte

over 15 år siden

dutte

Honnør til LSK sin keeper som tok seg tid til å tråkke ned divots før han tok et frispark :-)
Brann-LøvHam som 16.mai kamp i 2011 vil bli en højdare.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

dutte, du er regelrett ond :-)

007%

over 15 år siden

007%

Lyn tapte for Ranheim. :-(
Wikipedia hjalp meg å løse mysteriet.

dutte (den onde)

over 15 år siden

dutte (den onde)

Fin dag den 19.mai også. MFK videre i cupen, AAfk nesten ute og Brann helt ute.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

dutte, den var litt ond den. og litt god :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Å sparke den som ligger nede er åpenbart en sport i Romsdal.

kevin

over 15 år siden

kevin

Spent paa hvor lenge steinar beholder jobben i bergen...

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Kevin, snakker vi dager eller timer?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

vet ikke,timer er det nok ikke. Men jeg tror dessverre det kommer hvis de ikke får flere oppturer snart. Veldig snart. Nå skjedde det jo ikke noe dramatisk i krisemøtet i går. Synd for Steinar og Rune,selv om jeg ikke er Brann-supporter håper jeg at de klarer å snu dette

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Nå er jeg langt fra å være Brann-fan, men for Bergen og Brann er situasjonen etter min ringe vurdering fullstendig uakseptabel. Spørsmålet er da hvilke grep styret tar, og når de tar disse grepene.

Treneren ser ikke ut til å fungere optimalt, i hvert fall ikke i forhold til spillerne, og da er veien kort til å få sparken. Hvis økonomien tillater det, men Brann har kanskje også inngått en kontrakt som gjør at de ikke har råd til å skifte trener?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her