Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Prøver meg med hjemmelaget nettside

furu

over 15 år siden

furu

Har laget en nettside bygget på Snappages. Altså veldig enkelt, jeg har null kunnskap om mer avanserte måter å gjøre det på :)

Håper dere kan besøke http://www.christianfuru.com/ og si hva dere mener.

Har for øyeblikket ikke så mange artikler men skal tilføre nytt stoff jevnlig.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pen og grei blogg, Furu. Likte kalenderfunksjonen godt, designet er rolig og pent. Alle blogger blir jo litt close to home; men da får vi blogglesere lese det som det. Synes den var ok jeg; det som er utfordringen er å holde oppdateringer gående - bare spør Stian.

hackz

over 15 år siden

hackz

Moro Furu. Den SC puttern så lekker ut. Den som blir brukt på bilde 2 fra Vila Sol? ;o)

Fint og ryddig design, her er det noen som har noe lære.

Blogg litt om banebesøk, det er alltid hyggelig lesning : )

furu

over 15 år siden

furu

Takker for tilbakemeldingene.

Jeg er trolig over gjennomsnittet interessert i alt - utstyr, baner, turneringer, spillere. Men oppdateringer er uansett den store utfordringen ja. Helt enig SS.

Mulig at jeg kan få en "gjesteskribent" eller to på noen saker. Dette vil forhåpentligvis gi litt mangfold i meninger om utstyr og baner. Skal også se om jeg kan få lagt inn kommentarfelt under artikler.

Squarebacken var mye i bruk på Vila Sol :) Tre hull på rad med en putt, alle fra 5m+.

ScanDigger

over 15 år siden

ScanDigger

Det eneste som vekket litt bekymring hos meg var bildet av furu! Hva slags sving fører til en slik finsh? :-)

Ellers er det bare å stå på. Alltid morsomt når folk bryner seg på nye ting. Synes slett ikke designet på siden er så verst. Bedre design enn hva jeg selv klarer å få til.

furu

over 15 år siden

furu

Hehe :) Fin den ja. Det er på #18 på Quinta do Vale. Stor høydeforskjell og ganske mye vind. Jeg har mer eller mindre punchet driven nedover fairway. De andre i gruppen slo høyt og ble tatt av vinden. Funket greit, hadde bare 60-70 meter igjen og lå i fairway.

Skal prøve å få inn omtaler av alle baner i Bergensområdet. Vil også se på muligheten for å hente inn omtaler fra andre steder i landet gjennom "kjente" på golfforum.

hackz

over 15 år siden

hackz

Moro å lese om grepsbytte Furu. Har vært inne på tanken om å gjøre et forsøk selv. Så jo ikke så vrient ut, selv om jeg forestiller meg at det er litt tricky å treffe senter.

furu

over 15 år siden

furu

Takk hackz :)

Når jeg merket et punkt gikk det helt greit. Med køllen festet i skrustikken er det ganske enkelt å sikte. Du har også litt tid etterpå til å justere grepet. Limet tørker ikke umiddelbart.

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Har vore inne på å skifte grep sjølv da eg har ganske store hender (trur eg). Det er mykje meir vekt på dette i tennis og badminton enn det er i golf. Det er det ingen grunn til at dette er mindre viktig i denne idrotten.
Fins det ein eller annan grip-guide på nettet?

hackz

over 15 år siden

hackz

Ligger flere guider online, google feks "How To Determine the Correct Grip Size for Golf Clubs".

Men,- grep tykkelse er smak og behag, er ikke sånn at har du så store hender så skal du ha tykke grep osv osv. Tynnere grep fører til mer aktive hender. Jeg synes det blir lettere å slå en draw(eventuelt en snap-hook) med tynnere grep.

Bubba Watson har vistnok bygd opp grepet nederst for nettopp å unngå aktive hender og hooker.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her