Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - HP Byron Nelson Champ

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det om ikke lenge duket for utslag i HP Byron Nelson Championship.
Det er en god fight i sesongen og hvem som vil vinne sesongen er på ingen måte mulig å lese av resultatene så langt.
Det er 8 stk som har rundet 1000p så langt og det skiller kun 46 P mellom disse.

HB er igjen med denne uken og jeg er rimelig sikker på at de som ikke er ute på banen og spiller selv vil bidra til aktivitet på ”dag en” tråden til Kevin.
Personlig regner jeg med å lede etter denne turnering da det er flere som virker litt slappe for tiden.
Kevin har vært ute å spilt til under sitt hcp leste jeg i en annen tråd her, men den kvaliteten gjenspeiles så langt ikke i hans resultater her på Fantasy, men en god helg her og han er med i tetbildet igjen.

Da ønsker jeg alle lykke til med scoren i helgen

Lawinth

Kevin

over 15 år siden

Kevin

rart det der,når min egen sesong startet så kom de dårlige resultatene på Fantasy golf. Kanskje jeg har prioritert feil?

Satt opp laget mitt tidlig denne uka også mens jeg jobbet med live-tråden,og hadde med Van Pelt som har gjort det så bra i år. Men han har trukket seg så da måtte man finne en ny for han. Fant en annen formspiller som jeg ikke vil si navnet på,ellers så skal alle bruke han:)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

siden spillet ble stoppet pga mørket i går så blir det en utfordring igjen å få gjort evt endringer på laget sitt i dag. Man får følge med i løpet av dagen når de starter opp spillet igjen. Jeg har 3 spillere som har prestert veldig bra sålangt,og en jeg har bytta allerede. Kanskje jeg kan starte litt høyere på listen denne gang

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

En hyggelig overraskelse å se score etter første dag.
De fire av mine 8 med best score var de fire som var i spill. Som regel er det omvendt og da ville jeg vel scoret omtrent som Golfpunk.

Jeg må jo bare hovere nå mens det er mulig, for plutselig ligger en med nesa i søla og da er ikke tidspunktet for å hovere særlig passende...

:-)

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

det er mulig at Even for dagen kan gi 0 poeng i 2. runde.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ikke utenkelig det Punk.
Vil tro at score i dag på 30p er helt opp mot hva som er max oppnåelig.

Foreløpig leder du med 4p på meg i dag, men det er to spillere igjen så jeg regner med at du har to som går på par = 4p for dem og dermed har du 16p for dagen. Selv går mine to siste på -8 og jeg leverer 22 for dagen.

Har du en golf-øl om jeg ramler innom?

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Jeg har en øl og jeg har bare klart å få gutten inn til sengen. deilig!

vist

over 15 år siden

vist

Katastrofedag 10 poeng. :-(

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tror det er fler som vil oppleve katastrofe i dag. Selv ligger jeg vel an til omtrent det samme i skrivende stund.

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Don't worry vist, it comes to us all. It's Lawinth's turn next weeks, and the next after that.....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

You have been there Punk, and your steel i the same deep shit...
If I join its only to make you feel beter... :)

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

and it would ;)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

for de som lurer på hvorfor Lawinth er i så godt humør:)

Etter runde 1:
1. topcrop - 66
2. Lawinth - 62
2. Stians Trunkslammers - 62
2. CMoose - 62
5. droppen golf club - 60
6. Steinbånn - 58
6. barcentrale - 58
8. Kevins flopparooneys - 56
9. vist - 54
10.Diablos - 52
10.Puttarna - 52
10.Yips Duffers - 52
13.FOREplay - 50
13.Patriarkens Utvalgte - 50
15.Tromsø Golfers - 48
16.clan art - 46
16.team donk - 46
16.hackz - 46
16.Midters - 46
16.Adam`s winners - 46
21.Golfpunk - 44
21.Team Beartown - 44
23.OleM - 42
24.AirHolsen - 40
24.Sams Smiling Mooses - 40
24.VR45 - 40
24.Tottenham Hotspur GC - 40
28.Hemmis Team - 36
28.stigkir - 26
30.Team Goofy - 26
31.Gullgutta - 20
32.St. Ables - 16
33.wahwahs gruesome foursome - 10
33.Juniors disipler - 0
33.Stoneheads Best Men - 0
33.PegTee Inglorious Bastards - 0
33.ScanDiggers - 0

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Og her er grunnen til at han fortsatt smiler:)

Cameron Beckman ødela vel runden for de fleste ved å tangere banerekorden på -9! For første gang på lenge har jeg fullt lag inn i helga,og med en reserve

1. CMoose - 90
2. Lawinth - 82
3. Steinbånn - 78
3. barcentrale - 78
3. Stians Trunkslammers - 78
6. topcrop - 76
6. Diablos - 76
6. Yips Duffers - 76
6. OleM - 76
10.Golfpunk - 72
10.droppen golf club - 72
12.Adam`s winners - 70
13.AirHolsen - 68
13.Kevins flopparooneys - 68
13.Puttarna - 68
16.vist - 64
16.Tottenham Hotspur GC - 64
16.FOREplay - 64
19.clan art - 62
19.team donk - 62
19.Team Beartown - 62
22.hackz - 60
22.Midters - 60
22.Patriarkens Utvalgte - 60
22.VR45 - 60
26.Tromsø Golfers - 56
27.Sams Smiling Mooses - 52
28.Hemmis Team - 50
29.stigkir - 42
30.Team Goofy - 32
31.St. Ables - 24
32.Gullgutta - 20
33.wahwahs gruesome foursome - 10
34.Juniors disipler - 0
34.Stoneheads Best Men - 0
34.PegTee Inglorious Bastards - 0
34.ScanDiggers - 0

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jeg er egentlig veldig skuffet og sur Kevin, jeg bare smiler og ser bli ut uansett hvor dårlig det går for dere andre.
Var i ferd med å skulle legge ut resultatet nå og fant at du var tidligere oppe enn meg, og at det allerede var utført :~)

Så nå er jeg blid og ser blid ut også, helt på ekte :)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Score for dag tre er enda ikke kommet opp på Yahooo fantasy, men de fleste har vel en aldri så liten ide om hvordan det har gått.
I kveld, 4. dag ser det relativt dårlig ut for min del, og etter å ha skummet noen av deltagerne ser jeg det er en del andre som også sliter som meg i dag.

Har forresten vært på kino med barna + et par barn til i dag, og sett "Dragetemmeren", som kan anbefales på det sterkeste. En animasjons-/tegnefilm med mye humor og spenning.. De som likte Shrek vil ganske sikkert like denne også da det er mange likhetstrekk med hensyn til kommentarer underveis. Min mening, og den får en sterk 5'er på terningen fra meg.

Beklager utskeielsen, men en dag uten golf og med så liten aktivitet på forum må det være rom for utskeielser med annet her på forum.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

det går til h......;)

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Lawinth og Golfpunk.
Tusen takk for en flott runde på Tyrifjorden idag. Synes det var en flott bane og en fin runde selv om finspillet ikke var helt tilstede. Det frister til gjentagelse iløpet av sesongen.
Som jeg sa iløpet av runden i dag: Det er ikke runden idag det var viktig å vinne, men Scangolf Gamers konkurransen

Kevin, synd du ikke kunne være med og se alle de velkvalifiserte møkkaslagene vi vartet opp med i tide og utide idag. Som den høflige og veloppdragne gjesten jeg er, leverte jeg flest av disse velkvalifiserte møkkaslagen idag. Det var selvsagt bare for ikke å sette hjemmespillerne i forlegenhet:-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Takk, ja det var en veldig hyggelig runde vi hadde i dag.
Flott å høre du likte banen og gjerne kommer tilbake. At været viste seg fra den bedre siden, gjorde vel ikke opplevelsen dårligere det heller vil jeg tro.

Du er selvsagt velkommen tilbake når det måtte passe og vi ble ikke satt i forlegenhet :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

lurer på når Fantasy-tråden for ukas turnering kommer.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her