Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tilpasse køller

Zolidum

over 15 år siden

Zolidum

Jeg skulle gjerne ha sjekket om mine nåværende golfkøller passer til meg (eller noen andre). Er det noen som kan anbefale meg et sted å gjøre dette i Oslo/Akershus området?

veggiss

over 15 år siden

veggiss

Myrens (Customgolf)

spør du pent kan du til og med få se Simen Fulland slå 3-wooden 300-meter på simulator :D

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Miklagard har en utmerket customfitter i proshop'en.

ggggg

over 15 år siden

ggggg

300 meter bredt eller langt??;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Femger.....både 300 meter bredt og langt er vel imponerende?

ggggg

over 15 år siden

ggggg

imponerende, på så mange slags vis...forsåvidt.

kølle

over 15 år siden

kølle

Losby har fått ny køllemaker som har jobbet på europatouren. Les mer på Losby.no

JJ

over 15 år siden

JJ

Jeg trenger også innspill her. Må legge til at jeg ikke vil ønske å kjøpe køller direkte av de som driver med fittingen. Da bestiller jeg heller fra utlandet og betaler halvparten. Jeg er altså kun ute etter spesifikasjoner. Går det ann å kun få bestilt og betalt for dette? Jeg vet nemlig at club fitting stort sett gis i forbindelse med kjøp av netopp club fitterene selv

hackz

over 15 år siden

hackz

Kan customize på TGW.com

JJ

over 15 år siden

JJ

hackz. Det er en dårlig idè å kun tilpasse køllene etter svinghastighet og høyde slik du kan gjøre over nett. Alle svinger er forskjellige og derfor bør køllene tilpasses etter svingen og det får du ikke gjort over nett

Zin

over 15 år siden

Zin

Tviler på at noen gidder gi deg spesifikasjonene for at du skal handle på nett... De risikerer jo at du kommer tilbake til de og klager dersom du ikke er fornøyd... Dersom du kjøper hos de som anbefaler kan de jo løse dette for deg.. Uten at jeg kan så mye om dette..

Hvis man handler på nett og man har reklamasjon, hvordan er egentlig håndteringen på dette?

Synes forøvrig at man skal støtte proshoppene, hvis alle handler på nett blir det veldig kjipe shopper..

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

gggg:

Jeg starter ballen 300 meter ut til venstre, før jeg skrur den 300 meter tilbake igjen til høyre og midt i fairway.

I tillegg er ballen 300 meter over bakken på det høyeste.

Dermed har jeg på ett 3 wood slag slått totalt 900 meter.
Det er ikke bare bra, men jævlig imponerende.....;-)

JJ

over 15 år siden

JJ

"hvis alle handler på nett blir det veldig kjipe shopper.."

Hvis alle handler på nett uansett, gjør ikke det noe fordi da trenger vi ingen shopper... Å støtte lokale pro shopper er vel og bra det, men får jeg det samme utsyret for 4000,- istedenfor 8000,- velger jeg å heller støtte min egen lommebok.

gggggg

over 15 år siden

gggggg

@simen. hehe, så vidt jeg husker så stemmer det første og siste du sier, men det med å skru den tilbake i fairway kan jeg ikke huske. ;)

veggiss

over 15 år siden

veggiss

hahaha...touche!!

hackz

over 15 år siden

hackz

JJ- du endre lie, loft, grep osv. på TGW.
Med forbehold om at du frekk nok til å få spesifikasjonene dine hos en norsk køllemaker først.

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

La meg si det sånn JJ.

Dersom du kommer til oss vil det koste deg 500 kr å finne ut akkurat hva du skal ha, dersom du velger å handle andre steder.

Kall oss gærne med å jobbe med en kunde i 1 time + med testing og customfitting gjør vi ikke gratis...

Handler du igjennom oss er dette en del av servicen.

Du vil neppe finne nye køller til halve prisen på nett heller. Da er det kloner eller fake.

Eldre modeller kan du derimot gjøre "kupp" på ved netthandel.

Se på Edwinwatts.com og sammenlign prisene med "Norske" priser på årets modeller. Med dagens dollar kurs er det lite å spare etter at frakt er betalt.

Zin

over 15 år siden

Zin

hvis shoppene blir borte, som de blir med din tankegang jj.. Hvem skal da hjelpe til med fitting, køllereparsjoner og annen service?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Simen,

300 meter til venstre + 300 meter tilbake til høyre + 300 meter opp = 300 meter over tee. De fairwayene du spiller på finner man nok bare om man tror på den Store Eventyrboka.

ggg

over 15 år siden

ggg

:) ja, når man leser igjennom, så har faktisk ikke ballen beveget seg en eneste meter forover!

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Nettopp, det er det som er så unikt med min sving.
Hardt og brutalt, men totalt resultatløst he he;-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg gjorde en ganske grundig sjekk på køller via nettet til meg selv i fjor og til sønnen min i år. Endte opp med å kjøpe i Norge fordi f.eks TGW og Edwin Watts ikke sparte meg for mer enn noen få 100 lapper. Da er det ikke vits i når man får et lite h.... hvis man skal reklamere etc.

For meg er det viktigere med kundeservice og etterservice enn 1000 kroner spart. Hvis alle kjøpte via nettet så ble det heller ikke noen steder å teste køller - og ingen kjøper vel køller uten å teste dem først?

veggiss

over 15 år siden

veggiss

å tilpasse køller på nettet er akkurat like nyttig som å prøvekjøre bil på et dataspill...du må hands-on for at det skal være noen vits!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her