Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tage goes Madrid

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gøy at unge Johansen denne gangen har startet uten katastrofer som må hentes inn. Var -1, men gikk tilbake på par mens jeg skriver. Uansett - han henger foreløpig brukbart med.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Der rettet de opp scorekortet - det riktige var at han gikk fra -2 til -1 så han er still in there....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Nå er han -2 etter 9 hull,3 birdies og en bogey

Kevin

over 15 år siden

Kevin

-3 etter 14 og T15

TinCup

over 15 år siden

TinCup

-4 etter 15 nå..

vist

over 15 år siden

vist

-4 etter 15, morro for Tage hvis dette holder.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Dette er faktisk utrolig hyggelig for en sympatisk fyr....

Gruber

over 15 år siden

Gruber

Håper han fortsetter det gode spillet. Jeg er i madrid nå og har billetter til søndagen. Satser på å raile ETJ i lederballen!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ferdig nå og ble på -4, det er bra og et godt utgangspunkt for en god uke

Kevin

over 15 år siden

Kevin

meget bra førsterunde av Tage:) Ønsker virkelig at han skal få til en god turnering nå. Mange bra spillere i startfeltet her,f.eks Quiros(33 på verdensrankingen) er slaget bak Tage.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Det var en lovende førsterunde av Tage! Jeg tror vi er mange her inne som virkelig ønsker at Tage skal få til en god turnering.

Lette steg!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

morsomt å lese bloggen hans som alltid,skrives med glimt i øye og humor. Godt å se at han er fornøyd,og at godspillet fortsetter i morgen

http://www.eiriktage.com/blog/

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Bloggen hans med mange småvittige kommentarer og glimt i øyet er nok en vesentlig grunn til populariteten hans, og at så mange veldig gjerne ser at han lykkes.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Og Tage åpner med birdie på hull 1 idag!

Megaslice

over 15 år siden

Megaslice

Samme score på de 3 hullene 10, 11 og 12 som i går. Håper han klarer et par birdier til, og unngår bogeys - da blir det nok en bra score i dag, og oppover på listene med han!

Rille

over 15 år siden

Rille

Man pleide å kunne finne pengepremiefordelingen for hver turnering på turneringssiden på ET. Har ikke klart å finne dette etter at de skifta layout.. Legges det fortsatt ut?

Rille

over 15 år siden

Rille

..og der fant jeg det, under Event Info. D'oh!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

+2 etter 16 nå,tåler ikke mange flere bogeys før det blir missed cut. Lette steg inn nå:)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

yessss...ble +2 og sikret helgespill,bra det Tage

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Litt mer slitsom dag i dag, men made cut er bra!
Gleder meg til helgen!

kevin

over 15 år siden

kevin

-1 etter 4 hull i dag

kevin

over 15 år siden

kevin

Ble en runde på par i går og ligger rundt 55.plass.

Er -1 etter 8 sålangt i dag,håper han kan klatre litt. En topp-30 er innenfor rekkevidde med 2-3 birdies inn

Barbro

over 15 år siden

Barbro

Lara har våknet på rett side i dag -9 etter 12 spilte hull

kevin

over 15 år siden

kevin

wow....for et scorekort. 2 eagler og 5 birdies,hvor skal dette ende?:)

Tage er -2 etter 10,bra det

kevin

over 15 år siden

kevin

-2 for Tage i dag og ligger på T52. Synes han har gjennomført en god turnering. Godt for selvtilliten å klare cut og få spille hele turneringen. Viktig for de neste ukene hvor han deltar i 3-4 turneringer på rad iallefall.

PS! Lara gikk på -8

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her