Enur
GB: Egentlig sa jeg End of story fra min side lenger oppe her, men siden du spør meg så direkte, får jeg ta et innlegg til.
Som du muligens fikk med deg på fredag, var det ikke bare Tvilende Tom og veggiss som fikk sine innlegg slettet, det var flere av oss som ble rammet derm bl.a. meg (2 ganger). Og det er heller ikke første gang det har skjedd meg.
Riktignok er jeg foreløpig ikke blitt utskjelt på det groveste, som mange andre, men sensurert er jeg altså blitt flere ganger.
Og nei, jeg har hverken sans eller respekt for AR's vilkårlige sensurpolitikk, hans manglende evne/vilje til å innrømme feil, eller hans mange ganger altfor lett gjennomskuelige pene/velvillige omtaler av folk/baner/produkter i sin bekjentskapskrets eller "forretningsforbindelser".
Men jeg har respekt for det han har gjort for norsk golf gjennom mange år, bl.a. med å spre viktig kunnskap/info om golf til et større publikum. Jeg har respekt for det han tross alt har klart å bygge opp Golfsiden til som et enmannsforetak, og ikke minst respekterer jeg ham tross alt som et menneske med gode og dårlige sider, akkurat som du og jeg også har.
Derfor blir jeg altså noen ganger litt forbanna og tar ham litt i forsvar, når en hel mobb (jeg sier ikke at det gjelder alle her på Scangolf, men en hel del er det, og noen er faktisk innom her foholdsvis jevnlig ja), kommer stormende med en gang sjansen byr seg til å angripe, drite ut eller håne ham, i helt andre sammenheng enn det den aktuelle saken måtte gjelde.
Jeg har respekt for at de som er blitt sensurert eller utskjelt på en eller annen måte av den grunn velger å forlate Golfsiden og kanskje heller skriver her eller på andre fora. Jeg synes også det er fint at noen velger å skrive litt her og litt der, og at noen da velger Scangolf som sitt "hjem" er helt greit for meg. Da liker de seg best der, akkurat som jeg, til tross for at mannen gjør meg skikkelig forbanna innimellom, faktisk fortsatt liker meg best på Golfsiden og skriver mest der. Men, som mange av dere, er jeg innom begge steder så å si hver dag, og dropper av og til en kommentar på "bortebane" også.
Jeg tror ikke jeg er "usedvanlig tolerant", som du skriver, for å klare å fortsette et forumliv på Golfsiden, men det kan virke som jeg ikke er fullt så langsint (her tror jeg vi i noen tilfeller må snakke om år?), og kanskje også en smule mer tilgivende enn noen av de som benytter sjansen hver gang det er mulighet til å "ta" AR. De har jeg ikke særlig respekt for!