Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Stavanger

barce

over 15 år siden

barce

Jeg har gleden av å spille en turnering i forbindelse med jobb på Sola GK 11 juni. Jeg skal opp 9 juni, og vil i den anledning drasse med meg en golfbag. Prøver å skaffe meg husrom på Solastranda Hotell - og satser på golf 9 og/eller 10 juni på Sola (eller annen bane) for å akklimatisere meg så jeg kan stille i topp topp shape.

Noen som har lyst til å ta litt vare på en forvirret oslo-golfer en av dagene?

Slappy

over 15 år siden

Slappy

Heisann!

Det skal nok la seg ordne med følge, bare hyggelig det. Kanskje også noe greenfee kan fikses i tillegg. Baner er det nok av, men noe vinterskader henger i her i regionen. Uhørt, bokstavelig talt!

Legger du ut en safe email, skal jeg kontakte for praktikaliteter.

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Hei,

Jeg også er klar for en runde hvis det er plass ...
Kan sikert også plukke deg opp på Hotellet hvis du skulle trenge det.

Mvh
Ray

barce

over 15 år siden

barce

Helt overlegent gutta!

Biltransport er også noe som kommer godt med hvis vi kan få til det :) Håpet at jeg skulle få meg et hotell rundt flyplassen, men det har vist seg å være vanskelig å få rom den uka. Derfor ble det Rica Forum..

Mailadresse som kan brukes er:

barcentrale.barcentrale@gmail.com

Dette blir bra :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hadde det ikke vært for at jeg skal spille en av Europas beste baner den 11 juni så hadde jeg blitt misunnelig på barce. Kos dåkkår!!

Nygda

over 15 år siden

Nygda

Det er kun vinterskader på noen av banene ja, men f.eks. Sola har greid den tøffe vinteren uforskammet bra faktisk og viser ikke lengre noen tegn i det hele tatt.

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Hei,

Jeg er ikke enig med deg der "Nygda" ... Synes banen var mye bedre på samme tid i fjor.
Synes ikke Teestedene og noen av greenene er noe særlig.

Håper det bedrer seg da det er konkuransje i helgen.

Mvh
Ray

Slappy

over 15 år siden

Slappy

Er nok enig med Amici. Sola var irrgrønn med tett vekst overalt i april i fjor - helt strålende forhold. Nå er det ok, med grei rull, men noen områder klart preget av vinteren enda, spesielt på noen fairways og ikke minst på tee. Stavanger noe av det samme, og med sopp/alger på 4-5 greener som har forkludret klippeprogrammet og hindrer jevn fart på alle greener.

Satser på varme nå, så får Barcentrale gi sin dom etter besøk relativt til banene han frekventerer.

Slappy

over 15 år siden

Slappy

Amici:

Tenker vi spiller Sola neste torsdag kveld, Stavanger dagen før, kanskje rundt samme tid. Men dette er avhengig av tilgang / turneringer etc, men skal i utgangspunktet passe bra ift damedag på Sola og Medal i Stavanger. Passer dette for deg?

Har du en mail jeg kan kontakte på?

Slappy

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Slappy;

Dette kan passe bra ...
Du kan nå meg på denne: amicisumus@gmail.com

Ray

Anonym

over 15 år siden

Anonym

Slappy => På Sola har det vært tregt med vekst på en del fairways og noen teesteder ikke primært pga. den harde vinteren faktisk, men mest fordi det nesten ikke har regnet i det hele tatt i perioden ETTER snøen smeltet.

Anonym

over 15 år siden

Anonym

+ ikke høye nok Mai-temperaturer

barce

over 15 år siden

barce

Hvis dere skulle lure, Slappy & Amici.. Det gikk åt skogen i dag. Regn + mer vind var nok til å sette en solskinnsgolfer ut av balanse :) (den lasern ble mer og mer verdiløs jo mer det blåste..)

Og - thx for fabelaktig oppvartning++, samt meget hyggelig å ha blitt kjent med dere :)

Untill next time..

kevin

over 15 år siden

kevin

"Scangolf - connecting people" :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her