Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norgescup

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg håper det er et tegn på god golf og ikke lett bane at topp 10 i NC ligger innenfor +2. Ikke ofte det har skjedd før, tror jeg.

Like utenfor topp 10 ligger Anders Bastrup fra Karasjok (Karasjok har faktisk to mann innenfor topp 25 siden proen der oppe, sympatiske Eirik Walle også er med) - ikke verst av en spiller fra en liten klubb i det nordligste nord.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Beklager til Eirik Walle - jeg mente Wettergreen. Sikker på at førstnevnte fortsatt hygger seg i Arendal.

asker

over 15 år siden

asker

både anders bastrup og erik wettergreen er tidligere asker spillere som nå er postkassemedlemmer i karasjok fordi de ikke spiller særøig mye golf lenger. men hyggelig å se at de er med å spiller turnering igjen :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvis de ikke spiller mye golf så er det enda mer imponerende.

Asker2

over 15 år siden

Asker2

Anders lå i hardtrening den siste uken før turneringen vet jeg ;).

Hadde vært moro med et lag fra Karasjok i lag-NM...

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Da må nok laget i så fall gå gradene i seriesystemet, så det tar et par år før Karasjok faktisk er i Lag NM.

Anders Bastrup var forøvrig et meget lovende talent i sin tid, og har mye golf i kroppen.:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her