Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ballerud

kalle

over 15 år siden

kalle

Hvor ligger trenings greenen som er kunstgress??

kurt

over 15 år siden

kurt

ligger nede ved rangen..

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

har de det der? Noen som har prøvd den, og hva syntes dere i såfall om den? Er det jalla-kunstgress eller the real deal-kunstgress?

kurt

over 15 år siden

kurt

er veldig bra. ikke noe jalla.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Kanskje noe for Miklagard. Kunstgress og Sub Air.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

:) Subair blir vel i overkant da ja. Men jeg tror mer og mer på bra kunstgress, og at det kan ha sin misjon på våre lengdegrader/breddegrader. Hadde vært digg å utvide sesongen med ihvertfall 1 måned i begge retninger...(2 nå for tiden....)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg må teste ut dette på Ballerud. Det jeg har prøvd av kunstgress ellers er det som ligger på Fornebu, og det er etter min mening ubrukbart. Men det kan selvfølgelig ha noe med underlag og lys å gjøre.

Det må være mulig å se selv de minste onduleringene, og det bør også være såpass "ujevnt" visuelt slik at man ta ut siktepunkter.

barce

over 15 år siden

barce

Oslo GK har lagt ut kunstgress bak klubbhuset. Innbiller meg at dette er noe av det beste man kan få kjøpt for penger pt (uten at jeg har prøvd ballerud), men jeg er veldig usikker på hva man kan få av utbytte på en slik green.

Greit og enkelt å se onduleringer - men måten ballen oppfører seg på ved nærspill er nok avviket som gjør at treningen er tilnærmet meningsløs kontra gressgreener.

Med puttern var det helt ok!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Manger det bite? Eller er det helt uforutsigbart?

barce

over 15 år siden

barce

Ekstremt bra bite.. Veldig forutsigbart :)

kurt

over 15 år siden

kurt

har testet både oslo og ballerud sitt nye teppe.. må si begge imponerer veldig og kan ikke sammenlignes med det håpløse greiene Fornebu har.

ScanDigger

over 15 år siden

ScanDigger

Blir det ikke vanskelig å reparere nedslagsmerket :-)

BFH

over 15 år siden

BFH

Hørte ett rykte om at hangaren på fornebu skal rives i sommer, noen som kan bekrefte/avkrefte??

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Vet at det området er regulert uten denne fantastisk flotte arkitektoniske */)_" og at den med tiden skal bort, men vet ikke noe om når det vil skje.

Vil tro de da får ta over Telenor Arena til samme formål hvilket vil si at vi får helt andre utfordringer når vi skal trene samtidig med fotballgutta :
)

hackz

over 15 år siden

hackz

Ang.Ballerud, har puttet og chippet på kunstgressgreen og synes det var veldig bra. Det som trakk ned var skjøtekantene. Vil tro at disse vil bli en enda større utfordring jo mer undulert og jo større greenen er.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Vil også tro disse blir mindre synlige jo mere man putter av penger og ekspertise i det? Kjøper man golfkunstgress fra en seriøs forhandler, som skal brukes på store golfgreener, så bør man vel ha en måte for å unngå de verste skjøte-problemen på?

barce

over 15 år siden

barce

Registrerte ikke en eneste skjøte på oslo gk.

Er det større enn den på ballerud?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her