Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sturup Park Masters - Nordea Tour

kevin

over 15 år siden

kevin

Denne skulle kanskje vært i en joint venture tråd med ecco tour,men får gjøre det neste gang så det ikke blir så enormt mange turneringstråder.

Denne uka er Nordea Tour i Malmø,og spiller Sturup Park Masters presented by Peter Hanson. Europatour-spilleren er vert og skal selv også spille. Det hadde han lagt inn i kalenderen sin for lenge siden,før han visste han kom til å bli bedre enn nr.50 på verdensrankingen og klar for neste ukes US Open. Han reiste hjem søndag for å stille her,og reiser tilbake lørdag til San Fransisco til forberedelsene for Pebble Beach. Han får mye skryt for dette i Sverige,viser stor lojalitet til sin egen turnering.

Kjenner ikke noe særlig til Sturup park,men er en av de banene jeg har vurdert å spille der nede,men ennå ikke gjort.

Noen norske med denne uka også:
Christer Friis teetime 0905
Christian Aronsen teetime 0945
Didrik Lindaas teetime 1435

Gledelig å se at Didrik fra min egen klubb er med,spent på hvordan han gjør det på dette nivået. Trodde "Scangolfs egen" Stian Lund skulle spille her,men kan ikke se han på lista...håper ikke jeg har oversett han:)

http://www.golfdata.se/liveEPI/str_tid.asp?sLang=ENG&tk=NH1023X&tour=NH

mer info om Sturup Park http://www.sturupparkgolf.se

kevin

over 15 år siden

kevin

Ingen stor dag for de norske

Aronsen +6
Friis +6
Lindås +11

PS! Hanson og Haeggman +3

Christer Friis

over 15 år siden

Christer Friis

Vil bare si at jeg synes du (Kevin) er veldig flink med turneringstrådene dine! Setter pris på at folk med oversikt og kunskap kommenterer litt! Er veldig tøffe forhold her nede, men får se om vi får disket opp med litt bedre resultater i morgen:) Hilsen Aronsen og Friis

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Nå begynner jeg å bli dyktig imponert Kevin.
Ryktene om dine trådstarter når tydelig langt ut over landegrensene. Det du leverer her på forumet Kevin, er med å forme vårt forum mer en jeg har forestilt meg.

Keep on going Kevin, og jeg regner med at noen av tilbakemeldingene er med å gi inspirasjon.

kevin

over 15 år siden

kevin

Takk Christer! Synes det er morsomt å følge dere,og gjør mitt beste for at dere skal få litt oppmerksomhet.

Leste at det blåste kraftig der nede i dag,noe de høye scorene i feltet viser.

Lykke til i morgen:)

skadet hest

over 15 år siden

skadet hest

Lykke til begge 2 i morgen ;)

kevin

over 15 år siden

kevin

Starten er utsatt med 1 time i dag pga tjukk tåke! Titta på webcam fra Bedinge som ligger lengre sør nå og ser ut som tåken har lettet eller flyttet seg nå

kevin

over 15 år siden

kevin

Lindås spillte bedre i dag men gikk på +7 og havner langt nede.

Friis har startet bra,er -1 etter 3 hull

kevin

over 15 år siden

kevin

Friis er -1 etter 9 og akkurat innenfor cut-grensa nå,håper det holder helt inn. Aronsen startet litt tungt i dag med +3 etter 2 hull,er fortsatt +3 etter 6 hull

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg må bare takke deg, Kevin, for at du oppdaterer meg. Jeg skriver sjelden på disse trådene, men stikker innom og blir jevnlig oppdatert. Takket være deg og heldigvis noen få til.

Tenkte bare å si at det nok er som meg, om du skulle føle deg litt alene i perioder. Tusen takk, håper du fortsetter som før!

Vh GB

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Korreksjon siste avsnitt: Tenkte bare å si at det nok er MANGE som meg... :-)

kevin

over 15 år siden

kevin

Det er nok mange ja:) takk for det GB!

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Kevin, du gjør en kjempejobb! Takker og bukker.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Stiller meg i hyldningskøen!! Kevin gjør mer for norsk proffgolf enn NGF :-) We love it! (og det gjør spillerne og)

kevin

over 15 år siden

kevin

ha ha..takk:) viktig å holde beina på bakken nå...lol

Friis er på par etter 15 og er akkurat innenfor cut,håper det holder inn

Aronsen er +4 og litt langt bak nå,cut er nok utenfor rekkevidde er jeg redd

kevin

over 15 år siden

kevin

flott runde på par og klarer cut sånn det ser ut nå!

Aronsen har gjort et par birdies og må ha 2 til på de 3 siste

Stian Lund

over 15 år siden

Stian Lund

BRA FIIS!!!!:D

kevin

over 15 år siden

kevin

Er meldt litt bedre vær i morra,iallefall tidlig morgen og formiddag. Så blåser det opp og fare for noen regnbyger

http://www.golfvader.nu/sturup-park-gk/imorgon

heia gutta

over 15 år siden

heia gutta

86 uuuuuuuuuuuuuuups...........kommer tilbake neste gang.....stå på

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her