Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Råd til en ballsamler

wahtever

over 15 år siden

wahtever

Vet noen om en rangering av hvilke golfballer som er de beste evt. dyreste. Ettersom jeg vanligvis finner en del baller ila. en runde, lurer jeg på hva jeg skal ta vare på, utover ProV1 og nxt tour.

jonag

over 15 år siden

jonag

Alle 3-4 lags med mykt skall som ProV1. Alle merker har en eller flere slike modeller. Det er bare å sette tennen i dem så kjenner du og da er de verdt 50 spenn med en gang ;-)

hackz

over 15 år siden

hackz

Rangeballer er svindyre :P

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Baller som man finner ila en runde kan ikke gjenbrukes uansett, de har lagt til seg dårlige vaner, finner man baller i vannhinder må de kastes langt avgårde straks.
Blir omtrent det samme som å bruke rød eller gul peg når det er ett vannhinder i spill, helt galskap

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Og det er bare 1 birdie i hver ball!
Bare spør Ernbie Els, han kaster alle baller han har fått birdie med!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jeg kan være enig med Ernie i dette, men jeg mener samtidig det må være en eagle i den også, og derfor spiller jeg videre på ballen etter en birdie, og på de fleste baller jeg finner også.
En ball jeg finner har neppe levert en eagle enda, så da regner jeg med at det må være mulig å liste en ut dem. dessverre er de som regel gone før jeg får en eagle, og ballen med muligheten går videre til neste :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her