Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

"Live-tråd" US Open - Pebble Beach

kevin

over 15 år siden

kevin

Tenkte det kunne være greit å ha en egen tråd for US Open for de som ønsker det.

Sålangt er det banen som har taket på feltet,kun en håndfull spillere er under par,og det er på -1! Det er masse høye scores. Og spesielt hull 17 er det nesten ingen som har truffet greenen på par 3 hullet

På hull 1 er en fantongruppe med Els,Westwood og Tiger. Bra innspill av Tiger som landa forbi flagget og spant 10m tilbake.

kevin

over 15 år siden

kevin

fantastisk gruppe med Ishikawa,McIlroy og Tom Watson...som Haugsrud sa,de to første er 39 år tilsammen,Watson er 60!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

He he Kevin., den er litt stilig. Måtte Old Tom vinne....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ja, jeg hørte også det. Og Watson starter midt i Færra. :)

Fikk jo også en god demo på hull 1 om viktigheten av å ligge på riktig side av pinnen. Det rullet GODT nedover...

kevin

over 15 år siden

kevin

Tiger ser sharp ut,god fra tee og gode innspill...litt vassere putting så tror jeg han kommer til å kjempe helt i toppen. Svinger bra

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

3 store birdie sjanser på rappen. ingeni. Men han treffer ballen solid, så får vi se. Blir ikke mange under par på noen utpå der nå.

kevin

over 15 år siden

kevin

Snittscore på 75.25 første dagen sier vel sitt. Tiger spillte bra men slet på greenene,som han selv sa etterpå ""I hit the ball well enough to shoot a good score.These greens are just awful. They're moving every which way."

Ellers var det et par andre historier å nevne,som Baddeleys utslag på 17.som nesten ble en HIO...endte med å 4-putte for dobbel!

Og denne: Morgan Hoffmann of Oklahoma State was at even par, a remarkable performance for a college kid in his first U.S. Open. But he hit two balls into the ocean on the 18th,the first one on a ricochet off the tree in the middle of the fairway,and took a quadruple-bogey 9.

"My favorite hole on the golf course," Hoffmann said. "I was looking forward to it all day."

Kanskje ikke favoritthullet lengre,ihvertfall ikke treet..;)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Bra resyme der Kevin.
At banen er krevende er ikke vanskelig å se ut fra score. Selv hadde jeg Ben Crane som tellende spiller og med +9 første dag ble vel det hva jeg vil kalle en overraskelse.

Om det er greenene alene eller nevnte tre på hull 18 som gjør banen vanskelig vet jeg ikke, men uansett så er det mange som sliter.
Blir spennende å se hva cut går på, eller hva laveste score blir i dag.

BEM

over 15 år siden

BEM

Jeg hadde på onsdag gleden av å være på Pebble Beach fra 07.00-18.00. Startet dagen med å følge Tiger 9 hull, og han spilte meget godt og virket avslappet. Jeg synes også at det var gledelig å se at han hadde veldig god kontakt med publikum, og fikk de som fulgte han til å le ved flere anledninger. Senere på dagen fulgte jeg blant annet Tom Watson, Adam Scott og Ernie Els.

Banen er ekstremt vanskelig, og greenene er så raske at det er særdeles vanskelig å få ballen til å stoppe der de ønsker. Flere av spillerne kommenterte dette flere ganger i løpet av runden.

Jeg er på vei ned til Monterey igjen nå, og skal være tilstede lørdag og søndag. Stemningen er helt spesiell, så dette blir en spennende helg!!!

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Nesten ikke noe misunnelig, BEM! Ha en fortreffelig helg i Monterey!

Mere info fra stedet er høyst velkomment.

kevin

over 15 år siden

kevin

utrolig bra runder av Els og McDowell på -3 i dag. Men kanskje aller mest av tenåringen Ishikawa som ligger på T2! Kan han få sitt endelige gjennombrudd på dette nivået? Han har vel vunnet 8 turneringer i Asia og gikk på 58 slag for ikke lenge siden. For et talent!

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Hvilken strålende start!
Go Lefty!

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Fem under etter åtte.
Ganske bra.

kevin

over 15 år siden

kevin

fantomrunde av Lefty i går!. Moro at Tom Watson klarte cut`n også etter å ha gått på imponerende par i går

kevin

over 15 år siden

kevin

bra start av Love III i dag, par-birdie-birdie-eagle....

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Perry -4..... stødig....

kevin

over 15 år siden

kevin

Tom Watson er -2 etter 10!!

kevin

over 15 år siden

kevin

etter å vært +2 etter 3 så har Tiger gjort 3 birdies på rad...kommer seg kanskje nå

furu

over 15 år siden

furu

Ishikawa er bare helt fullstendig konge :)

Må bare si at det er helt herlig å følge en skikkelig golfsending i stedet for Golf Channels rock'n roll golf.

Tiger er på gang. Knyttneven kom i sted. Nå bryr han seg.

ggggg

over 15 år siden

ggggg

Grei finish av tiger gutt. Da blir det us open i natt allikevel....

kevin

over 15 år siden

kevin

Wow,det var litt av et resultat å stå opp til. Tiger er plutselig in in contention igjen og vil jage for seier igjen. Dustin Johnson gjør egentlig som forventet,han har vunnet her 2 ganger før. Men gårsdagens runde var imponerende god. Spent på om han tåler presset når Tiger jager bak.

Plutselig er franskmannen Havret helt i tetstriden også.

Ellers må jeg si at gammern Watson holder f.... ta koken fortsatt og er T16,det er utrolig imponerende

c1

over 15 år siden

c1

Har sett på US Open med norske kommentarer helt til Tiger nå fikk til 2 gode slag etter hverandre og den ryggslikkende kommentatoren tok fullstendig av med Taiger her og Taiger der og ingen andre i sikte, huff godt det svensker og dansker å koble over på....

Var sikker på at en kommentator skulle holde med egne spillere SP og HB for en norsk kommentator, ellers være upartisk.

kevin

over 15 år siden

kevin

greenene ruller litt bedre enn 12 på stimp i dag,greenene er ikke vannet noe særlig siden i går. Er satt noen interessante pinner i dag.

Hull 7 er satt til 92 yards bare og pinnen ute til høyre. Ikke spesielt lett å komme nærme den. Hull 17 er fortsatt et av de vanskeligste

Westwood åpnet bra i dag,var -3 men fikk en bogey nylig. Kuchar er også -2

kevin

over 15 år siden

kevin

393 yards drive av Mickelson på hull 2!! Schnackast....sjukt

kevin

over 15 år siden

kevin

eller hva med 325 yards og drivet greenen på hull 4....med 3`er wood!!

Stian

over 15 år siden

Stian

Dustin Johnson er i ferd med å kollapse, etter 2 hull..

kevin

over 15 år siden

kevin

ja,det var grusomt å se på...nå er det plutselig helt åpent

Stian

over 15 år siden

Stian

Tenkte å være lur å ta kvelden. Det blir litt værre nå :\

kevin

over 15 år siden

kevin

he he,tenkte det samme...satt på opptak,får se i morra. Men det skjer utrolig mye rart her nå,ganske spennende

Stian

over 15 år siden

Stian

Helt åpent igjen plutselig nå ja. 6 spillere innen 3 slag. Kunne tatt opp, men å sove nå blir litt som kvelden før julaften når man var en liten pjokk, vanskelig!

Stian

over 15 år siden

Stian

Quick edit : 7 spillere med Love`s Eagle.. Og ballen til Johnson er ikke funnet enda heller :) Dette blir utrolig spennende

furu

over 15 år siden

furu

Dustin måtte tilbake til tee. Slo tredjeslaget rett i fariwaybunker.

Skal vi sette penger på Els?

Stian

over 15 år siden

Stian

For fantasy golf så henger jeg meg med på Els. For et personlig økonomisk henseende heier jeg på Havret og Kaymer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her