Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Status for scangolf

kevin

over 15 år siden

kevin

Håper webmaster kan gi noe mer info om hva som har skjedd med scangolf i dag,og om det er slik at en "gammel" backup er lagt ut? Det mangler masse innlegg og hele tråder....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ja det var plutselig en del innlegg i manko på siden her.

Trådstarten til Kevin er vek, og det er tilnærmet vandalisme :-)

For første gang på lenge skrev jeg trådstarten for Fantasy rett på tråden og backup, det har jeg derfor ikke..

Kommer noe av dette opp igjen eller er det tapt?

kevin

over 15 år siden

kevin

jeg skriver og vanligvis også i et dokument først og har dermed backup...skrev rett i tråden denne gang...tilfeldigheter??

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Min tråd ble også borte

Webmaster

over 15 år siden

Webmaster

Ja, det ble lagt ut en for gammel backup på tross at jeg ga beskjed (til leverandøren) om at de skulle bruke den fra sist natt. Angrepet på serveren skjedde i formiddag, nøyaktig 9 sekunder over kl. 10.

Vi fikk fikk følgende beskjed tilbake: "Vi la ut en som var 2 dager gammel så er vi på den sikre siden".

(Jeg vil så gjerne, men skal ikke kommentere den meldingen her....)

Jeg har bedt om kopi av backup fra natt til torsdag, så får vi se om ikke de tapte innleggene kan komme til rette.

Stian

over 15 år siden

Stian

Gjelder også registrerte runder fant jeg ut nå. Tur at jeg ikke hadde ditcha scorekortet fra igår enda.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Bra du fant ut av det, Stian.
Jeg sjekket nå, og fant ut at alle mine registrerte runder for i år er borte

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her