Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ProjectX skaft

Stian

over 15 år siden

Stian

Noen som vet hvilke sjapper i Oslo området som fører og monterer ProjectX skaft til jern ?

Har behov for en liten jobb på ettpar jern som har slått seg litt vrange.

kingben

over 15 år siden

kingben

Custom-Golf

Tjaaaa

over 15 år siden

Tjaaaa

Skulle vel tro han køllemakeren på hjemmeklubben din skulle kunne fikset det for deg

Stian

over 15 år siden

Stian

Det er på track nuh.

Køllemakeren på Losby hadde tima en ferie svært dårlig. Men det som stinker med PX skaft at de som visstnok distribueres i sett på 8, og ikke enkeltvis. Losby hadde ingen liggende.

Ballerud derimot hadde liggende.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Hmm, lurer litt da vet du. Hvordan slo jerna seg vrange? Hadde engang ett 6-jern som slo seg skikkelig vrangt etter at jeg bretta det rundt en trestamme, naturlig nok var ikke foregående slag helt vellykket heller. Noe i samme gata?;)

Stian

over 15 år siden

Stian

Huff, jeg prøver å glemme hele greia.

Men det var en veldig feilplassert sun mountain tralle involvert i begge incidentene.

1.gangen var kjip, 2 gangen satt jeg igang søken etter kveldskurs for anger management :)

ggggggggg

over 15 år siden

ggggggggg

det er derfor jeg bærer! bena på en bærebag ryker før skaftet på kølla har jeg erfart, etter å prøvd på en sun mountain tralle et par ganger selv...

Bob Rotella gutter...

over 15 år siden

Bob Rotella gutter...

Bob Rotella gutter - Golf is not a game of perfect.

Stian

over 15 år siden

Stian

Gått gjennom boka for 2. gang nå for kun litt siden, nærmer meg men er ikke helt i zen-modus enda.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her