Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

NGF's nye mediesatsing

Skreddersydd

over 15 år siden

Skreddersydd

Hvar skjer i NGF for tiden. Det skulle komme ny hjemmeside og man skulle satse på nye medier. De har til og med ansatt informasjonskonsulent. Da blir det litt flaut at NGF's hjemmesider omtrent ikke blir oppdaterte. Jeg lurer egentlig på hva alle de ansatte i NGF driver med. Er det noen her som kan fortelle meg hva 30 årsverk jobber med hver dag? Jeg syntes egentlig det bare blir verre og verre fra forbundets side.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kanskje de sitter og leser forumene på GS og Scangolf ?

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

20 årsverk går jo til Stableford, slope og hcp ifølge en som vet, i en annen tråd.

are

over 15 år siden

are

Må legge til at neste alle i ngf har ferie i juli da........smart det , når du jobber i et lad med 4 måneder sesong.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Sportssjefen var da til stede på Lag NM ihvertfall 1 av dagene, men ingen av landslagstrenerne var å se ifølge mine kilder.

Den nye mediesatsingen skulle vel vært klar for et par måneder siden hvis jeg husker riktig, hvorfor det fortsatt tilsynelatende ikke har skjedd noe er neimen ikke godt å vite.

En god del stillinger går med til admnistrasjon, regnskap, klubbservice, banerelaterte ting, sport etc. Det er greit åvære kritisk, men ltt realisme bør fortsatt være tilstede.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Nå prøvde jeg å være litt sarkastisk. :-)

At de tar ferie nå er vel ikke noen krise.
Grunnlaget legges vel de andre mnd. Slik er det i klubbene også. Med unntak av greenkeepere da.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Interessant det med ferie. De som følger opp spillerne har jo høysesong i juni - august. Jeg skjønner at det er behov for ferie i juli for småbarnsforeldre men det blir samtidig litt pussig hvis Drillo skulle sagt, "sorry NFF i juli må jeg på ferie med Siggen og dattera, så VM får Ola By Rise ta seg av".....?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Scrambler:
Med unntak av greenkeepere da.

Tydelig et fag du har lite greie på hva gjør, men synsing, det det kan du.
Til ditt forsvar vil jeg likevel tro det er store ulikheter fra klubb til klubb, hva de utøver ut over det og klippe gress.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Lawinth, det var da voldsomt.
Nå mente jeg at greenkeepere/banearbeidere bør være tilstede på sommeren for å klippe og stelle banen.
Utover det så sitter jeg i banekomiteen i egen klubb og vet stort sett om hva greenkeepere gjør i de ulike månedene i året, så det er ikke synsing og overhodet ikke noen nedvurdering av gk sine plikter og forberedelser resten av året. Men hvis de er borte i høysesongen så merkes vel det litt mer enn om han på kontoret er borte.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det kan vi veldig lett bli veldig enige om, ja...
Det vil ikke gå mange dager før de vil bli savnet sommerstid :)

Leste litt mellom linjene at greenkeeepere ikke utførte noe i vinterhalvåret og det ble helt feil for meg, da jeg vet litt om hva de bedriver tiden med i vinterhalvåret.De gjør jo et stort stykke arbeid for klubb og bane også vinterstid.

greenkeeper

over 15 år siden

greenkeeper

stopp hetsen!

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Jeg tror vi er enige Lawinth. Jeg vet hvor mye de gjør hele året og jeg er glad vi har heltidsansatte greenkeepere i vår klubb. :-)

Deep Trout

over 15 år siden

Deep Trout

I følge folk på innsiden er det ikke NGF, men Sportmedia som har kastet innhåndkleet. De er beryktet for å overselge og overdrive for å få kontrakter og så bare la være å levere.

Regningen får golf-Norge. Men etter det jeg hører vet NGF at de er blitt lurt, men nekter å innrømme det for å ikke tape ansikt. Ikke akkurT noen bombe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her