Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf Discutational Invitational 2010

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Hei alle golfvenner, golfkranglefanter, og golfhvasomhelster.

Siden Ray lurte på om det ikke ble noen SG turnering i år, så tok jeg en eller annen skje i en eller annen hånd og avklarte nettopp med høvdingen på Tyrifjord Golfklubb at vi kan får arrangere SG den 21. August fra klokken 1230.

Jeg kommer med mer informasjon senere, men kan fortelle at vi kjører ca. samme opplegg som i fjor, og satser på at alle legger ydmykheten igjen hjemme, slår de lengste drivene, spiller de laveste scorene, og fanger de største fiskene i SG turneringenes minne.

Jeg vil da allerede nå oppfordre flest mulig av dere til å stille med premier, og gjerne skaffe sponsorer om mulig. Alt er velkomment, og vi skal alltids finne noen å gi premier til.

Vi kan blandt annet skilte med premie for følgende klasser:

"Beste rosa herreantrekk"
"Værste rosa herreantrekk"
"Sesongens dårligste drive"
"Sesongens desidert dårligste selvinnsikt"

med mer!

Hvem vil være med?

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Yngve for president!

tvalo01

over 15 år siden

tvalo01

Bra Yngve, da blir det driver på + 300 og pusha LW på +150.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Normalt ville jeg ropt et høyt "Jeg er med",men etter gårsdagens flaue forestilling på Oppegård bør jeg kanskje holde meg til å skrive en turneringstråd for turneringen. 62(!) slag ut,inkl.birdie på hull 5 sier vel det meste om hvor galt det var. At det ble 44 slag inn er en mager trøst.

Men sesongens dårligste drive skal jeg alltids klare å vinne:)

Ang verste og beste rosa antrekk så blir det vel en konkurranse mellom King Ben og Veggis om jeg ikke husker helt feil. Kanskje kommer det noen i fullt Loudmouth antrekk?

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Klubbmesterskapet er samme dato....BUHUUUUU BUHUUUUUU gråt, snufs snufs.....:-(

kingben

over 15 år siden

kingben

Kanskje ikke så ille allikevel Simen!

På tyri har vi maks-tid for en 4-ball på 4timerog15min.

Når du skal drive green på hull 3-6-12-14-15-17 og 18 samt inn på 2 på hull 4-9-11 og 16 så snakker vi minst 20stk driver (ink.provisoriske) og alt dette etter at det er klart der fremme. :-) :-) så er det 5 min leting på halvparten av drivene.. altså vente i 5-10 min p/hull FØR du kan slå og så 5 min leting.. det blir 2*50 min...

men, lykke til på KM!!

:-) :-)

regards,
KB

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Jammen jeg trodde du likte 6 timers runder jeg.

Dessuten var det du som sa jeg skulle drive hele tiden sist vi spilte...

Lykke til du og Kingben:-)

Truls

over 15 år siden

Truls

Jeg forstår det slik at Simen er lei seg fordi han ikke får deltatt i KM ?

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Jeg er så glad i deg Yngve!

Hvis ikke den nye sjefen min setter meg opp på vakt den helgen så stiller jeg selvsagt! ...

Det kan også se ut som om Tyrifjorden GK blir min nye hjemmeklubb fra og med neste sesong ... Og da kommer vi nok til å se hverandre mer!.

Jeg melder meg også allerede nå på i klassen for "Beste rosa herreantrekk" eller kanskje "Værste rosa herreantrekk", men der regner jeg med at King Ben stiller som favoritt!!

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Jeg er lei meg fordi jeg skal spille KM den helgen og dermed ikke får vært med på årets 3 feteste turnering.

Nemlig Scangolf invitational discutational.

Nr 1 KM
NR 2 Hakadal dreamteam scramble
Nr 3 Scangolf invitational discutational

Alle andre turneringer når liksom ikke opp til denne hellige treeninghet.

Masif

over 15 år siden

Masif

Bare en tur over åsen det. :)
Hva slags spill er det snakk om? Stable? Netto slag?

kingben

over 15 år siden

kingben

tipper vi spiller netto... med maks dobbel +1
det er vel det mest riktige, da slipper man all kranglingen ang. stableford vs. slag osv....

ellers kan jeg vel med en gang meddele at jeg ikke stiller i rosa-klassen denne gang.... :-) så det er fritt frem for andre å overta det hegemoniet....

Ggggggggg

over 15 år siden

Ggggggggg

Passer det ikke lenger? ;)

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Kingbennern: Du får låne buksene videre til Gunnar Bull så kan han ta på seg den rosa skjorta si (som han brukte 1 gang :)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Neineinei gunder, du kan mobbe klærne av skikkelige folk. Men du kan ikke gi de bort etterpå. Der går grensen. Min rosa skjorte er borte. Ikke en gang Fretex vet hvor den er.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Hyggelig å se at entusiasmen er intakt hos den gemene mengden.

et spørsmål though!...

er det kun Hacker Valley ( copyright den grå musa ) som har KM den helgen, eller har jeg bommet stygt?

The Y.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Anbefalt tidspunkt for klubbmesterskapet fra NGF er vel helgen etter, så jeg regner med at de fleste klubbene har KM da, dvs 28. / 29. august.

hackz

over 15 år siden

hackz

Jeg er med. Kan jeg ta med AR?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Alt taler for at jeg denne helgen jobber på en øy i Sverige.
Om settingen endrer seg vil jeg helt klart delta for å vise at jeg kan bedre enn jeg gjorde på Miklagard i fjor.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvis jeg deltar er det vel alltids en ny idiot som skal legge ut navn på meg og kona, adresse og ligingsinfo om meg her på Scangolf - så dessverre står jeg over.

veggiss

over 15 år siden

veggiss

jeg stiller selvfølgelig!

Testogolfer

over 15 år siden

Testogolfer

Sugen som få. Må bare avklare om jeg jobber:D

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg er kun med hvis jeg har en god vinnersjanse. Og så langt ser det jo bra ut. MOAHAHAHAHA

Øyvind

over 15 år siden

Øyvind

Jeg tror jeg er med, må sjekke kalenderen til kona først. Jeg har ikke oversikt!
Ser ledig ut, men plutselig skal jeg noe jeg ikke viste jeg var påmeldt på.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg må få minne alle på at jeg også muligens kommer til å delta, så vinnersjanser bør vurderes grundig før påmelding!....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her