Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Shot Tracker

Adam

over 15 år siden

Adam

Får ikke Shot Tracker til å virke. Fungerte sist jeg brukte det. Har XP ig IE. Normalt funker det. Stopper opp når shottracker loader. Stopper på "Shot tracker is loading. Thank you for your patience."

Noen som erfarer det samme? Eller er det bare meg og min PC? Isåfall, hva kan jeg gjøre? Selv med Henrik på +3, er det spennende å følge med...

Adam

over 15 år siden

Adam

Funker enda ikke hos meg. Forslag mottas med stor takk!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

av det jeg har lest av tips så kan det være pop-up blocker som forårsaker det,eller at man ikke har nyeste versjon av flash som du finner på adobe.com. Siste versjon er vel 10.1

Adam

over 15 år siden

Adam

Har kontroll på de to forslagene Kevin, men virker ikke. Irriterende.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

jeg tok det opp med pgatour.com (ja,det går an å få kontakt med de:)). Det er et kjent problem som de jobber med å løse en gang for alle. De sa ikke noe om når

Adam

over 15 år siden

Adam

Bra jobba Kevin. Da er det ikke noe rart med meg. Jo, det er det nok uansett :-)

tertit

over 15 år siden

tertit

Virker hos meg på begge turneringene.

Adam

over 15 år siden

Adam

Kevin: Har du email adresse til disse PGA folka?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

du kan bruke feedback skjemaet på hjemmesiden deres http://www.pgatour.com/member_services/feedback.html

eller kontakte de via facebook siden deres,de svarte raskt der. Er mange som rapporterer om det samme problemet. Funker for noen,ikke for andre. Funker fint hos meg

Kevin

over 15 år siden

Kevin

oppdatering fra pgatour.com:
Our development team is testing a potential fix, which we hope to deploy by the end of the day if it works. Shot Tracker is our main priority today.

Enur

over 15 år siden

Enur

Bra jobba, Kevin!

Adam

over 15 år siden

Adam

Supert kev...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her