Golf-freak
Har Clicgear 2.0 og er veldig fornøyd. Den nye versjonen utbedrer de små tingene som har irritert meg ørlitt (større oppbevaringsrom, bedre bremsehendel). Hadde vært helt perfekt om den "nye" paraplyholderen hadde vært standard, og ikke tilbehør... Jeg ser ikke fremover når jeg går med tralla og paraplyen festet i holderen.. Det finnes en bedre holder som er høyere og mer fleksibel, men som da må kjøpes separat. Tror dette "problemet" er generelt for alle traller, og skal legges til at jeg er 190cm. Clicgear blir veldig kompakt når den er sammenlagt, men tror det også er lansert en tralle som blir enda mindre.. Du får sjekke det ut, all plass du sparer i bagasjerommet er bonus hvis du som meg kjører rundt meg utstyret i bilen hele sommeren...:-).
NB! Sjekk på nettsidene til produsent om du får kjøpt reservedeler! Vet jo aldri om noe går istykker, og de kjente merkene (Sunmountain, Clicgear mf.l.) selger ihvertfall enkelte deler hvis du skulle være uheldig.. Kjedelig å måtte kjøpe ny tralle fordi et hjul ble litt bøyd ved et uhell.