Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Moms frsa england

per erik

over 15 år siden

per erik

Fått køller og baller fra negland ved to anledninger nå, får fratrekk fra engaelsk moms (VAT) men ingen av gangene ått noe oppkrav på norsk moms i etterkant. Flaks eller er dette vanlig? Første bestilling var for rundt 1000kr, andre for ca 5000..

Golf-freak

over 15 år siden

Golf-freak

Da hadde det jo vært spennende å høre hvilken nettbutikk du bestilte fra?;-). Ble varene levert med UPS, DHL e.l. eller med posten? Speditører som UPS etc legger ut mva og sender faktura 2-3 uker i etterkant, og det er disse som vanligvis benyttes fra utenlandske nettbutikker. Kan jo hende noen benytter posten, og da er jeg litt usikker. Vil tro at posten sjekker pakksedler etc. slik at de ser det er varer som skal leveres, og da vil de kreve fortolling. Sikker på at du bare ikke har fått fakturaen enda? Hvor lenge er det siden levering evt?

Per Erik

over 15 år siden

Per Erik

Første var fra onlinegolf.co.uk hybriden til 1k pluss noe baller, fikk den vel for hmm, sikkert 1 mnd siden, ikke hørt noe. Ble levert med tollpost i norge, tror DPS var engelsk leverendør.

Siste fikk jeg fra buyitonlinegolf.com (?) ca 1 uke siden jeg fikk levering, tollpost leverte da også.

Golf-freak

over 15 år siden

Golf-freak

Har handlet flere ganger på nett, og alltid fått faktura på mva, men husker ikke helt når fakturaen kom... Ville ikke sprettet champagnen riktig enda, men har du ikke fått noe inne ytterligere en måned så hadde det vært interessant å høre..:-). Er jo noen speditører og andre selskaper som har noen sendrektige faktureringsrutiner, så kan hende det kommer lenge etterpå.

Ville jo vært lett ironisk om tollpost skulle glemme å sende deg tollen (mva....)....hehe

veggiss

over 15 år siden

veggiss

tar alt i fra 4-12 uker å få den mva regningen, kommer an på hvilken speditør det er.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her