Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hunter Mahan

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Noen som fikk med seg hvorfor Hunter Mahan fikk fri drop fra blomsterbedet nå nettopp? 2. slaget langt til høyre og inn i blomstrene. Men fri drop er jo fint. Sånn skal jeg også begynne å spille golf :) mye enklere.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Blomsterbed har ingenting på en golfbane å gjøre - dermed fridropp ;)

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Men kommelpongen dundra jo 3-wooden langt faen til høyre. Men det der skal jeg huske Mr Bamsemann. Fra nå av kalt Bamseregelen :)

Hen Bogan

over 15 år siden

Hen Bogan

Blomster er flyttbar hindring. Lokal regel. Istedetfor å la Hunter plukke blomster i timevis så fikk han droppe. Effektivt.

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Fnys! Vi hadde måtte dømt den ballen uspillbar og droppet. Men nå skjønner jeg jo at blomstrene sikkert ikke ønskes slått i tusen knas av en slem Mahan.

Hen Bogan

over 15 år siden

Hen Bogan

Bamseregelen.... fra nå av kommer Gunder til å ta med en bukett på alle runder....

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Det passer jo bra siden jeg spiller så ofte med Gunnar Bull. Da har jeg alltid med bukett til han.

Golf-freak

over 15 år siden

Golf-freak

De definerte blomsterbedet som en del av veien, da denne øya med blomster stod midt i et veikryss... Veien er fri dropp. Virker relativt ufortjent etter å ha slått rett i tribunene, og kunne ha vært 100m fuckivold og sannsynligvis OB lenger bak hvis ikke tribunene hadde vært der. Sånn er jo golfreglene, men vi vanlige selskapsgolfere har jo ikke disse tribunene (les: vante) å støtte oss på innimellom...;-). For ikke å snakke om forecaddies som finner ballen for deg så og si alltid, og at de kan veive til selv om kølla brekker i et tre etterpå.. Skal ligge godt an før jeg knekker ei kølle for å redde et slag, men disse gutta trenger jo ikke å bekymre seg for det.

Tror ikke marshallene hadde vært så imponerte om en vanlig selskapsgolfer stod oppi blomsterbedet slik Mahan gjorde...hehe

Gg

over 15 år siden

Gg

Han fikk fridropp pga av Line of sight. Tribunen var mellom han og greenen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her