Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Til Jung

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Du skrev:

"Joda, Smilende Sam, du har skrevet her de to siste weekender. Og sikkert de foran der igjen, men jeg gad ikke å lete mer. Du skrev søndag 22/8 i tråden om Ecco Tour ca. fire ganger, og du skrev lørdag kveld 14/8 i tråden om Rolex Trophy. Selv om du ikke hører til den ivrigste F5-og ST-gjengen når det gjelder HB, så er du ivrig med på heiagjengen underveis m.h.t. ETJ, JAL, MT og andre, både lørdager og søndager."

....du sikter til innlegg her på Scangolf. Diskusjonen med Enur, som du intervenerte, gjaldt Golfsiden. Der har jeg ikke skrevet i helgene. Som vanlig roter du med faktum.

Enur

over 14 år siden

Enur

Smilende Sam skrev til meg i den tråden som nå er avsluttet:

"å joda enur, jeg har GS-frie kvelder ganske ofte..... Når så du meg på HB trådene sist?"

Jung blander derfor kortene når han trekker inn hva SS har kommet med av kommentarer på ulike "live-tråder" her på Scangolf. Det har ingenting med dette å gjøre, og SS er derfor i sin fulle rett når han "arresterer" Jung i faktafeil her. (Forøvrig er det vel ikke noe galt i å være med i de ulike heiagjengene for våre norske håp, Jung?).

Men det irriterer meg bittelitte grann at SS ikke kan innrømme at han gikk litt i baret når jeg på en vennlig måte kunne opplyse ham som svar på spørsmålet over at han faktisk var innom Golfsidens Henrik-tråd med 4 innlegg nå sist fredag mellom 16 og 17. At det i hans definisjon ikke er "kveld", blir flisespikkeri, da faktum jo er at det var på denne tiden Henrik var ute og spilte sin runde!

At han har hatt mange andre GS-frie kvelder er helt riktig, men jeg besvarte altså del 2 av utsagnet, som jeg ikke ser var spesifikt knyttet opp mot et spesielt klokkeslett.

Nå blir dette bare mer flisespikkeri dette også, så jeg skal slutte her. Konstaterer bare at det mange av oss som kan ha vanskeligheter med å innrømme selv må feil, eller si unnskyld for den saks skyld.

Håper allikevel vi møtes i en HB-tråd igjen, SS. Jeg synes som sagt det er hyggelig å ha deg der, uansett tid på døgnet.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg vil jo nødig irritere deg Enur ;-) - joda jeg deltok i F5 klanen den ettermiddagen. OK? Vi snakker bare forbi hverandre her.

Og Enur; jeg kan garantere deg at det ikke er du og de fleste andre F5'ere som har holdt meg unna.

Enur

over 14 år siden

Enur

Takk, Smilende Sam!
Ikke noe er så irriterende som å bli unødvendig irritert :-)

Case closed.

Jung

over 14 år siden

Jung

Beklager feilen. Leste ikke godt nok.
Forøvrig er jeg enig i Enurs uttalelse: "Ja, Postmann Sam hviler aldri ser det ut som, hverken her eller der".

Selv skriver jeg sjeldnere og sjeldnere her, og aldri på GS. Årsaken er at det for meg synes å være en klikk her på SG som kjenner hverandre godt privat, og som oppfører seg deretter. Jfr. turneringen på Tyrifjord. Da blir jeg distansert, siden jeg ikke kjenner noen, og føler den kameratslige og ofte barnslige tonen som "fremmedgjørende".
Det er blitt en liten klikk som styrer SG, der alle kjenner alle. Ikke noe å gjøre med det, og sikkert veldig hyggelig for dere å kunne tøyse og tulle med hverandre. Men for meg blir dette altfor "privat".

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Beklagelser aksepteres alltid, Jung. Jeg tror du overvurderer kjennskapen til folk her, men det er en lang diskusjon. Barnslig kommer jeg dog alltid til å være. Homo Ludens er og blir et æresbegrep.

Veggiss

over 14 år siden

Veggiss

Er jo bare aa bli med paa turneringen da jung, den er jo aapen for alle!!

ScanDigger

over 14 år siden

ScanDigger

Sam er brannmann og må ikke forveksles med postmann Pat :-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

@Enur: hvis du leser tråden om regler så får du vite hvorfor jeg var innom den siden,og dermed så den tråden som omhandlet turneringen som gikk i helgen. Det var ikke mer spennende enn det,selv om du har prøvd å "arrestere" meg 2-3 ganger fordi jeg har sagt en gang at jeg nesten aldri leser på GS,og ihvertfall ikke skriver der. Det blir litt pinlig for en såpass voksen person å holde på sånn. Håper jeg slipper å svare på slike dusteinnlegg flere ganger nå

Tenk å bruke tid på å undersøke om folk har "jugd" om når de evt har skrevet innlegg osv....for å kunne "ta" de for det.

Enur

over 14 år siden

Enur

Flott Kevin, da vet vi at du leser på Golfsiden en gang i blant allikevel, (ihvertfall når Google henviser deg dit). Da slipper jeg å lese flere slike dustebenektelser fra deg om det i fremtiden.

Det andre avsnittet ditt skjønner jeg ikke helt, men hvis du mot all formodning med det skulle henvise til at jeg brukte ca. 10 sekunder på å finne og gi et vennlig svar til SS på et konkret spørsmål han stilte direkte til meg, ja så må du gjerne tolke det på den måten du fremstiller det som. Det er meg egentlig revnende likegyldig.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Ikke bli som AR og meg da gutter ;-)

Stian

over 14 år siden

Stian

Jøss. At en bloggeier kan skape så mye rabalder er ganske mindboggling.

Dette er bare mer mat for egoet.

Enur

over 14 år siden

Enur

Nei, jeg ser den faren.

Kanskje vi heller skulle bruke "Veikart for fred-metoden" og snart ta en golfrunde sammen, både Smilende Sam, Kevin og Enur?

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Anytime!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her