Kevin
På fredag starter Landskrona Masters på Landskrona GK,Erikstorpbanan. Banen fikk nye greener/greenområder i 2008,designet av Peter Chamberlain. Det er en blanding av park/seasidebane,med endel kuperte områder. Par 71 på kun 5500m fra gult,som det spilles fra. Banerekorden er på 63 slag. For de som kommer fra Tyskland og CT forrige uke,fra 7200m og til denne,
er det ganske stor overgang vil jeg tro.
Stort sett alle de beste fra NT/Ecco Tour er med her,Adell,Schauman,Edlund(som tapte mot Aronsen), Widmark(som var helt oppe i toppen på ET i Tsjekkia etter 2 runder,men falt av på slutten og ble nr.35),mange av de danske spillerne er også med.
Vi har med Christian Aronsen som går ut 0940 på fredag,og Christer Friis som går ut 0840
I fjor vant danske Lasse Jensen med 69-67-68 runder.Vi hadde med Aronsen,Thorp,Den Roover og Ree,men alle de misset cut da.
Jeg kjørte forbi banen i dag og hele veien nedover har det regnet og blåst noe sinnsykt her i dag. Regnet sluttet noen mil nord for Landskrona,men generelt har det regnet mye i hele Skåne i det siste. Iflg vindmålere har det blåst jevnt 12m/s i hele dag,og kastene
har vært endel kraftigere enn det. Det har fortsatt blåse her nede i dag,men mye mindre i morgen og fredag er det ikke meldt så mye vind,og ganske fint vær. Lørdag ser det litt dårligere ut og vinden vil ta seg opp utover dagen. Søndag blir det litt regn,og ganske mye vind.
Her kan man se hvor mye det blåste på banen i dag http://www.youtube.com/watch?v=fynkuhkSmX8
Videon er lagt opp på NT sin side,det er ikke meg:)
Selv har jeg vært på range et annet sted her i Malmø,det så ganske likt ut. Ballen lå ikke stille på rangemattene en gang. Fant ut at det ikke var noen vits å spille,ble heller en god treningsøkt
Skal hjem fredag og tar kanskje turen innom og ser litt på,men litt usikkert ennå. Kanskje jeg skulle meldt meg som caddie?:)
Lykke til Christian og Christer