Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - Gamers Invitational

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Endelig står storturneringenfor døren og vi er 6 mann som drar på denne turneringen. 3 mann fra Fantasy Gamers og 3 mann fra Fantasy Scangolf, eller ADEGABOYS som de kaller seg.
Vi i "the Gamers" gleder oss til å slå våre motstandere i lagspillet.
Det blir premiering i "most lost balls", "longest from pin" og "longest out of bounds", i tillegg til de vanlige innlagte konkurransene.
Morsomt at vi får en langsveifarende gjest fra vest, Vist kommer og deltar for "the Gamers".
Værmeldingen er ikke på vår side, men med innlagt regndans etter morgendagens innspillrunde, jager vi nok bort alle skyene.

Så de inviterte som takket nei og skyldte på jobbreise, bryllupsreise, fikk ikke lov av kona, klubbmesterskap og andre ugyldige grunner kan angre bittert for at de ikke sa ja takk til dette:-)

Vi skal prøve og oppdatere underveis hvis bredbåndsleverandøren står oss kjekke bi.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Lykke til. Spilte front på Trysil for en uke siden, og da var den i meget god stand!

Yngve Johannessen

over 14 år siden

Yngve Johannessen

Beklager at jeg sviktet dere, gutter.

Jeg synes dere også skal konkurrere i "Closest to Tee" og "longest drive on a par 3"

lykke til :)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

"Closest to a greenbunker and no place to stand" vil selvfølgelig også måtte tas med i denne konkurransen.

"Closest to a unbreakable tree and now place to hide" vil antagelig også bli en høydare.

GB:
Hvorfor bare front? Har du ikke kondis til mer eller begyner kona/dama å kreve tid hun også, såkalt "1/2 and 1/2 ? :-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Dårligste chip hadde jeg vunnet når som helst - men tuen meg kan dere kanskje ha den og med muligheter for spenning.

kevin

over 14 år siden

kevin

Jeg er vel en av de med dårlig unnskyldning,men tror dere skal være fornøyd med at jeg ikke er med. Viste jo gryende form på tyrifjorden sist,noe over 90 prosent fw treff der indikerte. I dag har jeg spillt en kanonrunde her nede i syd-sverige,er vel ny pers slagmessig og "massiv" hcp senkning:)

Men dere får ha riktig god tur og lykke til

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Kevin, du er den eneste med gyldig grunn, og det har jeg også sagt til de andre deltagerne.
Men angre for at du ikke blir med, skal du få lov til allikevel:-)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Da er vi omsider på nett her fra Trysil og noen er pr nuh.... mer indisponert enn andre.
Innspillsrunden forløp uten skader av betydning og dagens kommentar er kåret med bred enighet fra deltagerne. "Jeg hadde karry på minst 10 cm". Det skal sies at ballen ikke stanset der den tok bakken, men forsvant et sted i rettning av Trysils dype skoger.
Av årsaker som ikke kan nevnes vil driverens fører ikke navngis, da vi tror at stemningen som så langt har vært langt over forventet kan synke merkbart.

Jeg håper det er forståelse for dette og det riktige alvoret starter først i morgen.
Jeg er selvutnevnt sjåfør for dagen og misstenker at de øvrige 6 deltagere har planlagt en noe usivilisert opptreden.

Det er for dagen ikke oppnådd enighet om dårligste putt eller dårligste slag.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

For et regnvær det er meldt der oppe,misunner dere det;) Her i lavlandet er det strålende vær. Men det er kanskje ikke så viktig,har man bare bra klær,sydvest,båt eller flåte...

hvor er livescoren da? tenkte jeg skulle følge med den og,sammen med ET,CT,NT,PGA og LPGA denne helga:-)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Den påstand om at det har regnet her i Trysil er sterkt overdrevet og jeg aner ikke hvor du har det fra.

Når det er sagt er det første gang jeg har vært med å spille golf hvor det har vært behov for båt med ovebygg for å kunne fullføre runden.

Dette praktiserte vi på følgende måte:
Om vi ble enige om at ballen mest sannsynlig lå på fairway fikk vedkommende pegge opp og slå neste slag fra forsekket.
Om ballen mest sannsynlig lå i røff eller andre hindre fikke vedkommende slå fra en kasse på akterdekket. Om ballen derimot var å annse som lost måtte vedkommende droppe nede i lugarn, i en søplesekk der og så prøve å redde seg opp på dekk for videre spill.

Dette fungerte utmerket og Droppen var flest ganger nede i luggarn.

Fra topp og ned er netto score etter dagens runde:
Netto:
79 - Silverfox
80 - Hemmi
82 - Steinbånn
85 - Lawinth
94 - Vist
102 - Droppen GC

Innspillsrunden fredag er etter samlet evaluering funnet å skal tas med i en eclectic samlet scor for alle tre dager.

Dagens longest ble vunnet av Silverfox
Dagens Koloset to pin ble selvsagt vunnet av undertegnede.

Mot slutten av runden i dag brakk begge årene og Droppen som lå dårligst an måtte uti å dytte båten. Om dette påvirket spillet hans de siste hullene sammen med synet av den sørgelig tomme wiskeyflaska vites ikke.

Vist

over 14 år siden

Vist

Da vil jeg bare takke for en veldig flott helg, selv om værgudene ikke var helt med oss. Jeg vil også takke de som av en eller annen grunn sa nei til denne turen, da jeg har vanskelig for å tro at det kunne blitt bedre om dere hadde vært med i stedet for de som da fikk sjansen i stedet for dere.
For egen del var spillet stabilt dårlig (i likhet med ukens fantasy runde, hvor jeg gjorde noen forferdelige bytter), men det dårlige spillet ble ikke noe tema i ett så godt selskap.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her