Callaway Fusion
Har det akkurat som alle dere andre som sliter. Hehe. Kan varirere periodevis, og fra front nine til back nine. Vil nesten si at det er sjelden både 9 første og siste klaffer. Det periodvise er litt slit. Men gjerne er det slik at jeg slår meget bra foran proen, så mister jeg det noen dager etterpå. Skal rette en liten feil, kanskje man bare rett og slett bare ikke har dagen, så er rettinga i gang, man retter på noe feil, og retter en til tilbake osv, og til slutt er alt galt. Men så begynner man å tenke, og rett før neste pro-time er alt på plass igjen så proen bare kan stå å klappe. Hehhe. Men det som hjelper for meg personlig i alle fall ligger litt i det som langt og hardt sier, nemlig å ta baksvingen HELT rolig. Gjerne tenke at man skal slå 30 meter kortere med 7jernet enn man normalt gjør, og vips så er lengden og alt på plass igjen pga god teknikk. Videre tenke litt på hvor mye sideveis vridning og hvor mye høydevridning man skal ha på kølla i baksvingen om dere skjønner. Et problem jeg dog sliter med er at noen dager funker de mellomlange jerna og ikke driveren, mens andre dager er det driveren som funker og ikke de mellomlange jerna. Det er irri og noe jeg overhodet ikke finner ut av. jaja, den dagen alt stemmer er man vel en liten tiger. men trening hjelper. hehe. Lykke til. Callaway fusion med hcp 27,5 og en runde i uka samt en dag med trening og noen hull.