Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mikla greenfee billett til meg?

Uhman

over 19 år siden

Uhman

Noen som har en greenfee billett som jeg kan få kjøpt til en rimelig penge. 900 er helt uaktuelt for meg så jeg må ned halvparten for å ha råd.

Har aldri spilt Mikla, men det er jo så mye snakk så jeg tenkte at jeg burde få spilt en runde der.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Send meg en e-post så kan jeg gi deg en for 400

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Ingen lavere?

hmmm2

over 19 år siden

hmmm2

Mye vil ha mer og faen vil ha fler. Her skriver han øverst at kunne tenke seg en billett til halvparten av ordinær greenfee for å få råd. Og Fjosok er meget snill og tilbyr en til 400, så kommer spørsmål om ingen vil gå lavere!!!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Har 4stykk "billetter" på Mikla med 20% rabatt på ordinær greenfee for sesongen 2006 jeg ikke får brukt, noen som er interessert i alle til NOK 400 totalt?

"Gjelder ikke ved spesielle greenfeetilbud, gjelder 1 runde".

Man rekker ikke alt.....

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Fooore, hvis du snakker om fire greenfeebilletter til 100 kroner stk så tar jeg de gjerne, hvis du mener knappe 200 kroner i rabatt for 100 kroner stk så står jeg over. :)

Uhman

over 19 år siden

Uhman

Har sendt deg en mail Fjosok..

Hører jeg fra deg?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Det sto vel ganske klart hva jeg mente, ift helgespill er det rundt regna NOK 320 i rabatt totalt.

Solskinnsgolferen

over 19 år siden

Solskinnsgolferen

Da står jeg over, men takk for tilbudet!

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Hmmm 2. Du er hissig gitt...
Kjøpte greenfeebiletter på Mikla til 250 for noen år siden. Masse.
Ikke så stor tilgang nå?

uhhhum

over 19 år siden

uhhhum

Var ikke Fjosos tilbud mer en bra nok. Hvorfor maser du altid på dette forumet, folk kan vel forhandle selv!

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Hva er problemet? At Miklaprisene går ned?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her