Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SportN

bobo

over 18 år siden

bobo

Ser at de ikke skal vise mer av helgens PGA. Dette er utrolig synes jeg da de begynner å vise de 2 første dagene...Er ikke alle som kan få Viasat Golf og da synes jeg det er veldig dumt at de starter en turnering uten å vise slutten. Det skal da være tennis i hele helgen, fint for mange, men ikke for meg....

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Slutt med golf på tv om det ikke sendes på SportN for min del desverre. Viasat Golf finnes ikke i sortimentet på kabelnettet, og kommer nok heller ikke dit.

Leg lurer,interessant å se en statistikk her på forumet:

1: Hvem av dere har Viasat Golf egentlig?
2: Hvem har bare Sport N?
3: Hvor mange har ikke tilgang til Viasat?

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Har kun Canaldigital pr kabel og har nå meddelt CD at jeg kommer til å avvikle mine abonnement hos dem for å gå over til parabol...
Dette med SportN gidder jeg ikke mer; var bra i fjor men nå ser vi visst kun de siste restene av golf...
Over og ut med CD og SportN for min del...

H

over 18 år siden

H

Håper at du ikke bor her da

http://oslopuls.no/nyheter/article1685861.ece

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg har sendt en mail til Viasat kundeservice i dag, hvor jeg forklarer min oppfatning av tilbudet på kanaler.
oppfatningen min har jeg fått gjennom en blanding av uttalelser her inne og det jeg leser på Viasat sine hjemmesider.
uansett, så ser det dårlig ut, og jeg kommer til å abonnere på tourcast i stedet for dersom the worst case scenario viser seg sant.

en kundebehandler fortalte meg at jeg måtte ha gullpakken for å få golfkanalen, og jeg har INGEN interesse av de resterende kanalene i gullpakken, så det er i så fall helt utelukket for meg å ha golfkanalen til viasat.

andre sier at det er tull, og at man kun må ha grunnpakken, men jeg vet nå ikke, og derfor skrivet til administrasjonen der.

Canal Digital har jeg gitt opp, og nå ser det nesten ut som om jeg kommer til å gi opp Viasat også, så snart så investerer jeg i en fet UHF antenne og sørger for å få NRK, TV2 og TV Norge gjennom det gamle analoge systemet....

Viva la revolucion, morte de la parabolleverandør

Fooore

over 18 år siden

Fooore

På forumet til golf.se er det en tråd som omhandler det å se live tv via internett.

http://forum.golf.se/viewtopic.php?t=31759&f=2

Skal selv prøve å teste det ut i kveld.

blø

over 18 år siden

blø

har viasat golf og har kun grunnpakken utenom .....

synes å huske at du kan få inn thegolfchannel.uk gratis ( med parabol vel og merke ) . men sateliten som sender er ikke den samme som viasat eler den til canal+ . så du må vel ha ekstra hode og/eller ekstra tallerk..... så helt enkelt eller kostnadsfritt er det ikke ......... tror det var på golf.se jeg leste om det

Yngve

over 18 år siden

Yngve

her er svaret jeg fikk fra Viasat:

2007-03-13 19:04:08

Hei.

Viasat Golf kan du abonnere på uansett hvem kanalpakke du har. Du kan f.eks ha Viasat Sølv til 99,- pr mnd + Viasat Golf 99,-

Det vil gå endel mindre golf på Viasat SportN kanalen.
For de med golfinteresse må det vell være en befrielse med en egen kanal, hvor dere da betaler for kvalitetssendinger?

gullgutten

over 18 år siden

gullgutten

Kvalitetssendinger? Flatland og Nielsen og pausebilder.... jo takk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her