Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Prestwick området...

PAnne

over 18 år siden

PAnne

Vi er en kompisgjeng som skal spille i Skottland neste uke, vi har fått anbefalt disse banene:
Friday
18 holes Seafield golf course-am (short and easy course to start)
18 holes Beleisle golf course - pm (voted best Scottish parkland course 2006) both from the same club house
Saturday
18 holes Lochgreen - am (Used as a British Open qualifier course)
18 holes Darley - pm (Voted 3rd hardest course in Scotland 2005 and 2006)
Sunday
18 or 36 holes - Brunston Castle Golf Course (Long and nice parkland course)
Er det noen som har spilt disse? Er det noen som har andre anbefalinger? Vi vurderer selvsagt Troon og Turnberry, men de ser ut som man ikke kan spille der i helger.

Setter pris på tilbakemeldinger..

HIO

over 18 år siden

HIO

Skal til samme området om en måned og spille Beleisle og Lochgreen, så fint om du kan ta en liten oppsummering når du kommer hjem :-)

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Royal Troon!
Bodde på hotellet som ligger ved banen (fikk en bra pris, ca £80 mener jeg å huske for et dobbeltrom), men *uten* å spille der. Spilte i stedet Royal Glasgow som var helt grei. Gikk meg en tur på banen etter middag og den var strøken! Den hadde "patina" hvis det gir noe mening.
Den banen skal jeg spille neste gang, selv om det koster endel kroner.

TXD

over 18 år siden

TXD

Hadde to utmerkede runder på Lochgreen for noen år siden. Rimelig greenfee, god plass (få spillere) bedre kvalitet enn de fleste norske baner - synes jeg. Anbefales. God hamburger har de og. Pluss at den ligger en liten pw fra togstasjonen.

Sofie

over 18 år siden

Sofie

Det finnes tilbud med hotell og golf både på vestkysten og østkysten. Er ofte annonse i Golf Monthly om ca £ 200 fopr to overnattinger og tre greenfee. Da kan man velge blandt Kingsbarns, St. Andrews, Carnoutie, Crail og flere andre.....

Dette er jo egentlig et kanontilbud da greenfee alene på Kingsbarns jo er astronomisk......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her